[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca

Urška Cetinski (2016) Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (734Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga se osredotoča na vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca. Namen je bil ugotoviti, na kakšen način otrokom predstavijo preteklost in s kakšnimi težavami se pri tem srečujejo. V teoretičnem delu so opisane različne definicije preteklosti in vede, ki se ukvarjajo s preučevanjem preteklosti. Osredotočenost je na otrokovem razumevanju časa, saj kot pravita Hohmann in Weikart (2005) časa ne moremo videt, ne slišati in se ga dotakniti, okusiti ali zavohati. Zato so podrobneje predstavljene in opisane otrokove štiri ključne izkušnje razumevanja in doživljanja časa. V nadaljevanju diplomska naloga izhaja iz Kurikuluma za vrtce (1999), kjer so poudarjena posamezna kurikularna področja, še posebej družba. V empiričnem delu je bila z metodo anketiranja izvedena raziskava med vrtci iz mestnega in vaškega okolja. Zanimanje v anketi je bilo predvsem, kakšne poglede imajo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic o vključevanju preteklosti v življenje in delo vrtca. Cilj anketiranja je bilo izvedeti, na kakšen način in s pomočjo katerih ustanov ter strokovnjakov spoznavajo preteklost. Na koncu ankete so predstavili tudi primer dejavnosti iz vključevanja preteklosti v življenje in delo vrtca.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, vrtec, preteklost, dejavnosti na temo preteklost
    Število strani: 40
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. dr. Sanja BerčnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11134281)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3659
    Datum vnosa: 05 Sep 2016 12:25
    Zadnja sprememba: 05 Sep 2016 12:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3659

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa