[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Knjižna in knjižnična vzgoja v predšolskem obdobju

Estera Burgar (2016) Knjižna in knjižnična vzgoja v predšolskem obdobju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (8Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu obravnavam knjižno in knjižnično vzgojo v predšolskem obdobju. Uvodoma predstavim jezik kot kurikularno področje. Podrobneje predstavim govorni razvoj ter knjižno in književno vzgojo predšolskih otrok. V nadaljevanju pišem o mladinski književnosti, njenih začetkih, opredelitvah in naslovnikih. V okviru tega zapišem še nekaj o slikanici kot najpogostejši knjižni obliki v predšolskem obdobju. Teoretični del zaključim z didaktiko mladinske književnosti, podrobneje pa obravnavam sistemsko didaktiko mladinske književnosti. V empiričnem delu predstavljam projekt Ustvarimo knjižnico. Skozi štirinajstdnevni projekt otroke vodita lutki Peter in Mojca, uvodno motivacijo pa projekt črpa iz zgodbe Polenček odpre muzej, avtorice Ashild Kanstad Johnson. V projektu je sodelovala skupina dvajsetih otrok, starih od treh do štirih let. Osnovno vodilo je bilo otrokom približati koncept knjižnice, knjige in oblikovati predstave o pojmih: pisatelj, ilustrator, naslovnica, naslov. Hkrati so se teme posameznih dejavnosti projekta navezovale na vsa področja Kurikuluma za vrtce (1999) in tako omogočale celosten otrokov razvoj. Empirični del tako vsebuje priprave dejavnosti in analize posameznih delov projekta, skozi katere so razvidne aktivnosti in napredek otrok.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: knjižna in knjižnična vzgoja, knjiga, pisatelj, ilustrator, naslov, naslovnica
    Število strani: 60
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Mileva BlažićMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11133257)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3655
    Datum vnosa: 05 Sep 2016 12:18
    Zadnja sprememba: 05 Sep 2016 12:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3655

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa