[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vstop mladostnika z lažjo motnjo v duševnem razvoju na trg delovne sile

Katarina Bošnjak (2016) Vstop mladostnika z lažjo motnjo v duševnem razvoju na trg delovne sile. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3984Kb)

    Povzetek

    Ena najpomembnejših življenjskih odločitev, ki jih sprejemamo v obdobju mladostništava je izbira srednješolskega programa in poklica. Odločitev je še težja, če so možnosti nadaljnega izobraževanja omejene, kot so omejene možnosti za mladostnike, ki zaključujejo izobraževanje v prilagojenih programih z nižjim izobrazbenim standardom oziroma so bili opredeljeni kot osebe z lažjo motnjo v duševnem razvoju. Osredotočili smo se na področje poklicne orientacije v delu svetovalnih služb v osnovnih in srednjih šolah. Ugotavljamo, da v učnih načrtih še vedno ni predvidenih šolskih ur, ki bi bile namenjene poklicni orientaciji. Diplomsko delo izhaja iz predpostavke, da so mladi – osebe z lažjo motnjo v razvoju – povsem neopremljeni z znanji, veščinami in spretnostmi, ki jih potrebujejo za uspešen vstop na trg dela. Skozi devet delavnic je 15 mladostnikov usvajalo in spoznalo nekatere veščine, spretnosti in znanja, ki jim bodo koristila pri vstopu na trg dela. Rezultati spremljanja so pokazali, da kljub usmerjenemu delu, še vedno niso samostojni pri pisanju prošenj za delo ali svojega življenjepisa, zato lahko trdimo, da so podobni programi nujnost, ki bi pomagali premostiti stres horizntalnega prestopa na trg dela oseb z lažjo motnjo v duševnem razvoju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: lažja motnja v duševnem razvoju, poklicna orientacija v izobraževalnih ustanovah, svetovalna služba v izobraževalnih ustanovah, nižje poklicno izobraževanje
    Število strani: 136
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Mojca Lipec StoparMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11131209)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3653
    Datum vnosa: 02 Sep 2016 07:44
    Zadnja sprememba: 02 Sep 2016 07:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3653

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa