[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba televizije in drugih medijev pri pouku in učenju izven šole

Rajko Tekalec (2016) Uporaba televizije in drugih medijev pri pouku in učenju izven šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2608Kb)

    Povzetek

    Ena glavnih nalog učitelja je, da učence v procesu pouka opremi z ustreznimi kompetencami, s katerimi bodo v obdobju tehnološkega razvoja družbe v slednjo uspešno vključeni, saj bodo le tako lahko prispevali k njenemu in lastnemu razvoju. Raziskave kažejo na pomen vseživljenjskega učenja ter potrjujejo močan vpliv medijev na posameznika. Razvoj medijev pomembno spreminja pouk ter učiteljevo in učenčevo vlogo. Temeljni namen magistrskega dela je ugotoviti, kakšen pomen učenci 8. razreda pripisujejo televiziji v svojem vsakdanjem življenju, koliko časa dnevno preživijo pred televizijskimi sprejemniki ter kaj gledajo in s kakšnim namenom. Ugotoviti želimo tudi, koliko učitelji televizijo vključujejo v pouk, zanima nas njena ciljna in didaktična umeščenost v proces pridobivanja znanja in osebnostnega oblikovanja učencev. Sledi še analiza vprašanj s področja medijske pismenosti: pomen kritičnega vrednotenja informacij v vsakdanjem življenju, zmožnost presojanja okoliščin in čustveno dojemanje realnosti dnevnoinformativnih oddaj za otroke ter dnevnoinformativnih oddaj za odrasle. Ker pri nas še ni poglobljenih raziskav o zanimanju mladih za dnevnoinformativne oddaje in uporabi le-teh pri pouku, bodo rezultati doprinos na področju pedagogike, predvsem na področju didaktike.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: televizija, didaktični mediji, pouk, dnevnoinformativne oddaje
    Število strani: 118
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11127625)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3643
    Datum vnosa: 01 Sep 2016 10:47
    Zadnja sprememba: 01 Sep 2016 10:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3643

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa