[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mnenje učencev o različnih vrstah elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport

Laura Gabrič (2016) Mnenje učencev o različnih vrstah elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2837Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu smo ugotavljali, kakšno mnenje imajo učenci o različnih vrstah elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport. V teoretičnem delu smo opisali naravne oblike gibanja, ki so osnova za vsa nadaljnja gibanja, njihovo nadgradnjo pa predstavljajo elementarne igre. Oblikovali smo nabor nekaterih elementarnih iger v glavnem delu ure pri predmetu šport ter napotke, kako izvajati elementarne igre. Opredelili smo pomen iger za otrokov razvoj ter se osredinili na pozitivne in negativne vidike tekmovalnosti pri igrah. S pomočjo literature smo iskali vzroke za večjo tekmovalnost dečkov kot deklic. V zadnjem delu smo se osredinili še na fair play z namenom, da bi učitelji še bolj spodbujali otroke k fair playu ter poudarjali bistvo sodelovanja, ne zmagovanja. V empirični raziskavi smo uporabili kvantitativni raziskovalni pristop. V vzorec smo vključili 362 učencev od 2. do 5. razreda nekaterih novomeških osnovnih šol. Podatke smo obdelali s programom Microsoft Word in Microsoft Excel, kjer smo izračunali frekvenco pojavljanja posameznih odgovorov in jih nato izrazili v odstotkih. Zanimalo nas je, ali imajo učenci radi elementarne igre v glavnem delu ure športa, in katere najbolj, ter ali je priljubljenost različnih iger odvisna tudi od spola in starosti učencev. Izvedeti smo želeli, ali učenci pri igrah radi tekmujejo in kako pomembno jim je, da pri igrah spoštujejo pravila. Rezultati so pokazali, da so elementarne igre v osrednjem delu ure predmeta šport priljubljene tako med dečki kot deklicami. Najraje imajo moštvene igre, predvsem igro med dvema ognjema. Med deklicami so zgolj borilne igre tiste, ki niso priljubljene. Motivacija pri učencih je večja, kadar pri igrah tekmujejo. Takrat se tudi bolj trudijo. Zanimivo pa je, da jim zmaga pri igrah ni tako zelo pomembna. Porazi jih večinoma ne prizadenejo, so pa včasih malce jezni ali čutijo krivdo za poraz svoje skupine. Učencem je zelo pomembno, da tako oni kot drugi spoštujejo pravila pri športu. Dečki in deklice imajo na splošno pozitivno mnenje o elementarnih igrah v osrednjem delu ure športa, ker so igre tekmovalnega značaja in ker radi sodelujejo v skupini ter se ob tem zabavajo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: elementarne igre, priljubljenost, šport, tekmovanje, učenci
    Število strani: 70
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11127369)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3642
    Datum vnosa: 01 Sep 2016 10:47
    Zadnja sprememba: 01 Sep 2016 10:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3642

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa