[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Migracijski režimi in učna uspešnost otrok migrantov v Sloveniji

Anja Franko Dobnikar (2016) Migracijski režimi in učna uspešnost otrok migrantov v Sloveniji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1188Kb)

    Povzetek

    Migracije so v današnjem času vsakdanji pojav, ki vpliva tako na družine migrantov kot tudi na države, v katere se migranti priseljujejo. Države se z različnimi migracijskimi in integracijskimi politikami trudijo zagotoviti čim boljše pogoje za integracijo migrantov, vendar pa so pri omenjenem procesu pomembni tudi neformalni diskurzi, ki sestojijo iz različnih elementov. To so na primer vrste migracij, jezikovna bližina oziroma oddaljenost, zavzetost migrantov za integracijo ter odnos večinskega prebivalstva do migrantov. Skupek naštetih formalnih in neformalnih dejavnikov tvori specifični migracijski režim neke države. Le-ta lahko močno vpliva na proces integracije migrantov in s tem tudi na uspešnost vključevanja otrok priseljencev v šolski sistem. Raziskave kažejo, da se rezultati učencev migrantov po državah pomembno razlikujejo, pri čemer so dosežki otrok priseljencev večinoma nižji kot dosežki njihovih vrstnikov brez migrantskega ozadja. Jezik je velikokrat ena izmed glavnih ovir pri doseganju dobrih rezultatov, zato je nujno posvetiti dovolj pozornosti učenju in poučevanju jezika države gostiteljice. Z uspešnimi integracijskimi politikami ter primernimi pristopi v okviru šole lahko učencem migrantom zagotovimo potrebno podporo na poti doseganja želenih učnih rezultatov in kasnejšo enakopravno vključitev v družbo. V raziskovalnem delu diplomske naloge bomo predstavili intervjuje s štirimi družinami migrantov. Posebej smo se osredotočili na njihov pogled na slovenski šolski sistem. Ugotavljamo, da je njihov pogled na slovenski šolski sistem pozitiven, učenci iz omenjenih družin pa so v šoli zelo uspešni.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: otroci migranti, migracijski režim, družine migrantov, integracija, jezik, šola, učna uspešnost
    Število strani: 72
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Slavko GaberMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11126857)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3640
    Datum vnosa: 31 Avg 2016 14:52
    Zadnja sprememba: 31 Avg 2016 14:52
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3640

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa