[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Moč gledališke igre

Tonja Krek (2016) Moč gledališke igre. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3361Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu me je najbolj zanimalo, kako v razredu prvošolcev skozi načrtno motivacijo nastaja nova zgodba, kako načrtna gledališka igra vpliva na igro učencev v njihovem prostem času, na disciplinsko problematiko in tudi to, kako se posledično spreminja razredna socialna klima. Lutke in preproste gledališke delavnice so pripomogle k samoizražanju in medsebojni komunikaciji učencev pri aktivnostih in igri. V teoretičnem delu najprej raziskujem disciplinsko problematiko in sodobne pristope k reševanju le-te. Prav tako poglobljeno predstavim pomembnost otroške igre, prednosti gledališke in simbolne igre ter kreativnosti za otrokov razvoj. V empiričnem delu predstavim socialno klimo razreda v katerem je potekala raziskava, postopne korake v gledališkem ustvarjanju in končne rezultate. Preko načrtnega ukvarjanja z gledališko umetnostjo so učenci napredovali na področju razvoja domišljije, pozitivne samopodobe, mnogim učencem se je okrepila samozavest, napredovali so na področju socialnih veščin, govornega razvoja, učenci so se začeli med seboj kreativno povezovati (začeli so se družiti na ustreznem nivoju (razvijali so se medsebojni odnosi, začeli so se pogovarjati, načrtovati, se igrati), izboljšali so se medosebni odnosi in pojavila se je spontana igra. Na koncu šolskega leta se je v razredu čutila prijetna sproščena razredna dinamika.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: agresivno vedenje, socialni odnosi, otroška igra, gledališka igra, razredna klima
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. spec. Edvard MajaronMentor
    viš. pred. mag. Helena KorošecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11109961)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3607
    Datum vnosa: 24 Avg 2016 14:18
    Zadnja sprememba: 24 Avg 2016 14:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3607

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa