[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Igrajmo se gledališče: ustvarjanje spodbudnega okolja za kreativne gledališke dejavnosti v vrtcu

Urša Dubravica (2016) Igrajmo se gledališče: ustvarjanje spodbudnega okolja za kreativne gledališke dejavnosti v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (10Mb)

    Povzetek

    V svojem diplomskem delu sem raziskovala, kako spodbudno okolje vpliva na ustvarjanje kreativnih gledaliških dejavnosti v vrtcu. Proučevala sem, kako gledališke dejavnosti vplivajo na odnose in reševanje problemov v skupini ter odkrivala, na kakšen način spodbujajo otrokovo izražanje ustvarjalnih idej. Teoretični del sem razdelila na dve poglavji, v katerih pišem o prehodu z otroške, simbolne igre na gledališko igro ter o spodbudnem okolju za kreativne gledališke dejavnosti v vrtcu. V prvem poglavju predstavljam pomen otroške igre s poudarkom na simbolni igri in se v nadaljevanju osredotočim na področje umetnosti v vrtcu ter opišem moč lutke in kreativne drame. V drugem poglavju proučujem vlogo vzgojitelja pri kreativnih gledaliških dejavnostih, pomen sodelovanja s starši in z okoljem ter pišem o najprimernejšem načinu ustvarjanja gledališke predstave z otroki v vrtcu. V empiričnem delu v dnevniku dejavnosti opišem dejavnosti projekta Igrajmo se gledališče, ki sem ga izvedla v vrtcu pri OŠ Simona Jenka Kranj v skupini Gumbi z otroki, starimi 3-6 let. Mesec in pol smo se v skupini igrali gledališče. Preko različnih dejavnosti v igralnici in sodelovanja z okoljem sem ustvarila spodbudno okolje, ki je otroke tako zelo navdušilo, da so ustvarili gledališko predstavo, ki so jo premierno zaigrali staršem. Skozi projekt se je zgodilo marsikaj: obiskali so nas poklicni igralci, odšli smo na ogled notranjosti Prešernovega gledališča Kranj, ustvarili gledališke kotičke v igralnici, ustvarjali lutke, improvizirane lutkovne predstave, ogledali smo si predstavo Žogica Nogica v izvedbi šolarjev, obiskala nas je teta Rozi, za konec pa nas je presenetil še Palček (lutka marioneta), ki nas je tako očaral, da smo ga oživeli v pravo predstavo, katere pobudniki so bili prav otroci. Skozi projekt sem dokazala, da spodbudno okolje res vpliva na ustvarjalno klimo in odnose v skupini. Otrokom sem ponudila priložnosti, da se izrazijo – vsak na svoj način. Prav to pa je bilo tisto, kar nas je začelo združevati in povezovati.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: gledališče, kreativna drama, lutke, spodbudno okolje, predstava
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Helena KorošecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11071817)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3554
    Datum vnosa: 19 Jul 2016 10:32
    Zadnja sprememba: 19 Jul 2016 10:32
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3554

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa