[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Metoda dolgega branja besedil

Tanja Črv Kompara (2016) Metoda dolgega branja besedil. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2372Kb)

    Povzetek

    Branje in knjige, so bile povod in temelj, na katerih sem se odločila za pisanje diplomskega dela pri didaktiki književnosti. Glavno vodilo mojega dela je bilo spoznavanje literature z uporabo metode branja v nadaljevanjih. Z izborom teme, »metoda dolgega branja besedil: primerjava med 1. in 5. razredom«, sem želela preveriti otroško pomnjenje dolgih besedil. V teoretičnem delu sem izpostavila razlike med tradicionalnim in komunikacijskim poukom književnosti. Nadalje sem razčlenila in podrobno opisala faze šolske interpretacije besedila ter opisala otroški zorni kot oziroma perspektivo. Povzela sem tudi bistvo bralnega razvoja, ki sovpada z posameznimi stopnjami otrokovega razvoja. Ker se učitelj pri svojem delu in pisanju učnih priprav opira na učni načrt, sem pregledala posodobljen učni načrt za slovenščino in izpisala cilje, ki se nanašajo, oziroma jih lahko dosežemo s knjigo Drejček in trije Marsovčki. Empirični del diplomskega dela je temeljil na raziskovanju in primerjanju odzivov otrok na metodo branja v nadaljevanjih. Zanimala me je razlika v pomnjenju predhodnega branja med učenci 1. in 5. razreda. Projekt branja v nadaljevanju sem izvedla v enem oddelku 1. razreda in enem oddelku 5. razreda. Skupno je sodelovalo 38 učencev. V diplomskem delu so učne priprave za vsako učno uro, ter analiza učnih ur, ter interpretacije rezultatov učnih listov. Branje v nadaljevanjih je bilo pri učencih pozitivno sprejeto, zato ga je potrebno vključiti v pouk večkrat letno.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: branje v nadaljevanjih, učni načrt, komunikacijski pouk književnosti, faze šolske interpretacije, otroški zorni kot, bralni razvoj
    Število strani: 160
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11066697)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3541
    Datum vnosa: 06 Jul 2016 10:37
    Zadnja sprememba: 06 Jul 2016 10:37
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3541

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa