[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos mladostnikov do biologije

Teja Lavtižar (2016) Odnos mladostnikov do biologije. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2466Kb)

    Povzetek

    Projekt ROSE je obsežna raziskava, ki preverja veliko dejavnikov, ki lahko vplivajo na odnos učencev do naravoslovja in tehnologije. V naši raziskavi smo se osredotočili samo na nekatere vidike, ker nas je zanimalo ožje področje biologije, in preverili, v katero smer se razvija odnos do biologije med našimi osnovnošolci. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kakšen je odnos mladostnikov do biologije kot vede in biologije kot šolskega predmeta, kako zahteven se učencem zdi predmet biologija ter kakšno je njihovo mnenje o pouku biologije. Preverili smo tudi medsebojno povezanost učencev v razredu in dejavnike, ki so za učence pomembni pri izbiri poklica. Sodelovalo je 351 učencev iz treh osnovnih šol (8. in 9. razred) in dijakov iz ene srednje šole (1. in 2. letnik). Podatke smo zbrali z anketnim vprašalnikom s 87 trditvami, ki so jih anketiranci ocenjevali z Likertovo lestvico. Ugotovili smo, da imajo osnovnošolci in srednješolci do biologije pozitiven odnos, zavedajo se njenega pomena in v šoli se jim ne zdi zahtevna. Pokazala se je razlika med osnovnošolci in srednješolci različne starosti v odnosu do biologije, mnenju o njeni zahtevnosti in o njenem pomenu. Med dekleti in fanti se je pokazala razlika pri odnosu do biologije in pri mnenju o pomenu biologije, pri mnenju o zahtevnosti biologije pa razlike ni bilo. Dejavniki, ki so pomembni za bodoči poklic, se povezujejo z odnosom do biologije, mnenjem o zahtevnosti biologije in mnenjem o pomenu biologije.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: biologija, odnos, osnovnošolci, srednješolci
    Število strani: 48
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11055433)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3519
    Datum vnosa: 24 Jun 2016 14:25
    Zadnja sprememba: 24 Jun 2016 14:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3519

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa