[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učenje logike s pomočjo interaktivne računalniške igre

Ksenija Koželj (2011) Učenje logike s pomočjo interaktivne računalniške igre. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    V tem diplomskem delu smo predstavili področje interaktivnosti v izobraževanju in si ogledali nekaj interaktivnih izobraževalnih iger, ki so dostopne na spletu. V nadaljevanju smo s programskim orodjem Adobe Flash izdelali interaktivno računalniško igro, preko katere se učenci učijo logike. Zgoščenka z igro je priložena diplomski nalogi. Zanimalo nas je, ali se pojavljajo razlike v znanju tistih učencev, ki se učijo frontalno in tistih, ki se učijo preko igre. V prvem poglavju smo spoznali interaktivnost v izobraževanju ter ugotavljali, na kakšen način lahko učitelji pri pouku dosežejo čim večjo interaktivnost. Naslednje poglavje smo posvetili predstavitvi spletnih interaktivnih računalniških iger, preko katerih se lahko naučimo določenega znanja. Sledi glavni del diplomskega dela - izdelovanje interaktivne igre. Tu smo opisali programsko orodje Adobe Flash in razložili izdelavo računalniške igre. Ob koncu diplomske naloge smo predstavili eksperiment, ki smo ga izvedli na eni izmed osnovnih šol. Naš cilj je bilo ugotoviti, ali se pojavljajo razlike v znanju med učenci, ki se snov naučijo frontalno in učenci, ki se snov naučijo samostojno preko interaktivne računalniške igre. Rezultate smo podrobno analizirali ter ugotovitve predstavili v grafični obliki.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: interaktivnost, izobraževalne igre, logika, izdelava interaktivne igre, programsko orodje Flash, programski jezik ActionScript 3
    Število strani: 60
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Aleš Leonardis29Mentor
    asist. Matej ZapušekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8956745)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 351
    Datum vnosa: 18 Okt 2011 07:44
    Zadnja sprememba: 18 Okt 2011 07:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/351

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa