[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

3D vizualizacija v izobraževanju

Nataša Kristan (2011) 3D vizualizacija v izobraževanju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (7Mb)

    Povzetek

    V šolah se pojavlja vedno več novih metod dela. Učenci so vedno bolj aktivni subjekti v izobraževalnem procesu. Zato je treba prilagoditi pouk za uporabo višjih miselnih procesov. Tudi učitelji vedno bolj posegajo po novejših didaktičnih pripomočkih, predvsem računalniku, za bolj vizualno in interaktivno pomoč pri razlagi. V diplomskem delu je opisana in razložena 3D računalniška grafika, v povezavi s programskim orodjem Blender. S konkretnimi primeri je razloženo risanje in teksturiranje objektov, postavitev svetil in animacija objektov, ki so bili uporabljeni pri didaktični interaktivni igri. Raziskovali smo, če se učenci res bolje naučijo snovi s pomočjo didaktične interaktivne igre in kaj o uporabi teh orodij menijo bodoči učitelji matematike in računalništva. Didaktično interaktivno igro smo naredili po konstruktivističnemu načelu kot problemski pouk. Tema igre je pretvarjanje dvojiških števil v desetiška in obratno. Igra je predstavljena z zanimivo 3D grafično podobo in je razdeljena na dva dela. V prvem delu je interaktivno razložena teorija s primernimi vajami, v drugem delu so interaktivni testi, ki predstavljajo končno preverjanje znanja. Skupaj smo testirali 61 učencev iz treh slovenskih osnovnih šol iz okolice Ljubljane. Učence smo razdelili v dve skupini, kjer se je 33 učencev učilo snov frontalno s klasičnim poukom, 28 učencev se je učilo s pomočjo didaktične interaktivne igre. Na koncu so rešili enak test, ki je pokazal, da so se nekateri učenci pripravljeni učiti z lastno aktivnostjo, večina učencev pa še vedno potrebuje učitelja, ki jim poda snov. Bodoči učitelji matematike in računalništva bi z veseljem uporabljali didaktična interaktivna orodja pri pouku, vendar le kot popestritev rednega pouka ali za vajo in utrjevanje. Šolstvo se bo moralo prilagoditi novim didaktičnim orodjem, da bodo le-ta osvojila svoj cilj.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: didaktična interaktivna igra, didaktična igra, izobraževalna igra, didaktični pripomoček, konstruktivizem, dvojiški številski sistem, 3D grafika, vizualizacija, 3D objekt, animacija, Blender
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Aleš Leonardis29Mentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8958793)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 350
    Datum vnosa: 18 Okt 2011 07:39
    Zadnja sprememba: 17 Jan 2012 12:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/350

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa