[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin

Petra Zver (2011) Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (744Kb)

    Povzetek

    Raziskave kažejo, da se pri mnogih šolskih otrocih z učnimi težavami opozorilni znaki za razvoj učnih težav kažejo že v predšolski dobi. Z ustrezno zgodnjo obravnavo je torej mogoče učne težave že veliko prej napovedati, omiliti ali celo preprečiti. V diplomski nalogi je bil na vzorcu 106 otrok uporabljen na Pedagoški fakulteti v Ljubljani oblikovan vprašalnik, ki v prvem delu preverja otrokove splošne spretnosti, zmožnosti in veščine, v drugem delu pa njegova močna področja. Vzgojiteljice so ocenjevale 80 predšolskih otrok, učiteljice pa 26 otrok iz 1. razreda osnovne šole. Koeficient Chrombach alfa je pokazal visoko zanesljivost in notranjo skladnost med posameznimi področji v vprašalniku. Naš cilj je bil ugotoviti ali obstajajo razlike med predšolskimi in šolskimi otroki na področju predakademskih veščin. S pomočjo opisne statistike in t-testa smo razlike na nekaterih področjih potrdili. Uporabljeni vprašalnik je lahko dober instrument za odkrivanje zgodnjih znakov učnih težav in otrokovih močnih področij, ki lahko kasneje vodijo v nadarjenost. To omogoča razvijanje in izvajanje programov za odpravo oziroma zmanjšanje pojava težav na področju akademskih veščin.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: zgodnje odkrivanje, zgodnje veščine, učne težave, vprašalnik
    Število strani: 70
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Martina OzbičMentor
    asist. dr. Damjana KogovšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8872265)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 35
    Datum vnosa: 18 Avg 2011 12:37
    Zadnja sprememba: 25 Apr 2013 10:08
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/35

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa