[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Interakcija v izobraževalnih igrah

Vesna Jovanovič (2011) Interakcija v izobraževalnih igrah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2290Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu se posvečamo izobraževalnim računalniškim igram in njihovi uporabi pri pouku. Zanima nas predvsem razlika v znanju, ki ga učenci pridobijo pri frontalnem pouku, in znanju, ki ga učenci pridobijo z igranjem interaktivne izobraževalne igre. Na to vprašanje smo odgovorili s pomočjo dveh eksperimentalnih skupin. V ta namen smo izdelali izobraževalno igro, ki smo jo uporabili pri eksperimentu. Ugotovili smo, da so se učenci, ki so se učili snov na frontalen način, bolje odrezali pri testu kot učenci, ki so se učili z igro. Drugi cilj diplomske naloge je, da ugotovimo, kakšen odnos imajo študentje Pedagoške fakultete (smer Matematika-računalništvo) do uporabe interaktivnih izobraževalnih gradiv pri pouku. Odgovor na to vprašanje smo dobili s pomočjo ankete. Vsi anketiranci so sprejemljivi za uporabo interaktivnih izobraževalnih iger v učnem procesu. Pripravljeni so se tudi potruditi in sami izdelati izobraževalno igro. Zadnji cilj diplomskega dela je predstaviti izdelavo igre s pomočjo programa Blender in s tem naučiti učitelje (in druge), kako narediti interaktivno izobraževalno igro. V uvodu so predstavljeni cilji in hipoteze. Drugo poglavje govori o razredni interakciji, interakciji med uporabnikom in računalnikom ter o izobraževalnih igrah. V tretjem poglavju je predstavljen potek dela ter naša izobraževalna igra. Četrto poglavje opisuje program Blender in orodje za izdelavo igre. V tem poglavju predstavimo tudi dva konkretna primera, po katerih se lahko bralec nauči izdelati interaktivno igro. V zadnjem poglavju je opisano izvajanje eksperimenta in ankete ter rezultati.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: interaktivne izobraževalne igre, izobraževalna računalniška igra, interakcija, razredna interakcija, 3D grafika, izdelava igre, Game Engine, Blender, programski jezik Python
    Število strani: 59
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    prof. dr. Aleš LeonardisMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8952649)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 343
    Datum vnosa: 17 Okt 2011 12:42
    Zadnja sprememba: 17 Jan 2012 12:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/343

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa