[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv digitalne kompetence študenta na rezultate projektnega učnega dela v računalniško podprtem okolju

Natalija Juvan (2016) Vpliv digitalne kompetence študenta na rezultate projektnega učnega dela v računalniško podprtem okolju. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2320Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu se ukvarjamo z različnimi dejavniki, ki vplivajo na rezultate projektnega učnega dela v računalniško podprtem okolju. Obravnavamo teoretične osnove projektnega učnega dela. V okviru projektnega dela študenti izdelujejo digitalne zgodbe. Dejavnike, ki vplivajo na rezultate skupinskega dela, določimo glede na Webbov sistem delovanja sodelovalnih skupin. Interakcija med člani ključno vpliva na končni dosežek skupine. Na interakcijo pa vplivajo karakteristike posameznika, kot so znanje, sposobnosti, osebnostne lastnosti ter karakteristike skupine in zunanja motivacija. Osredotočimo se na vpliv digitalne kompetence študentov na rezultate projektnega dela, pri katerem je le-ta udeležen. Ukvarjamo se s preverjanjem digitalne kompetence posameznika. Digitalno kompetenco opredelimo in jo obravnavamo glede na tri dimenzije: tehnološko, kognitivno in etično dimenzijo. Oblikujemo in predstavimo merski instrument za ugotavljanje dosežene stopnje digitalne kompetence študenta. Ugotavljamo dosežene stopnje digitalne kompetence med študenti 1. letnikov Pedagoške fakultete smeri Razredni pouk, Likovna pedagogika ter dvopredmetni študij Računalništva (z vezavo). Zanima nas, katera dimenzija digitalne kompetence najbolj vpliva na doseženo stopnjo digitalne kompetence. Opisujemo potek projektnega učnega dela in kriterije za ocenjevanje digitalnih zgodb, ki so nastale kot rezultat projektnega dela študentov 1. letnika Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani, pri predmetu Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju. Zanima nas, kako dosežena stopnja digitalne kompetence študenta in njene dimenzije vplivajo na rezultate skupinskega dela v računalniško podprtem okolju. Modeliramo interakcije dejavnikov osebnostnih lastnosti in medosebnih kompetenc, ki vplivajo na uvrstitev oz. oceno posameznikov pri projektnem delu v računalniško podprtem okolju. Glede na kriterije ocenjevanja posameznikovega prispevka k skupinskemu delu poiščemo kombinacije dejavnikov oz. lastnosti delovanja posameznika v skupini, ki vplivajo na končni dosežek. Za naš vzorec nas zanima, kako določene osebnostne lastnosti študenta, kot sta učni stil študenta in odnos do skupinskega učenja, vplivajo na rezultate projektnega dela. Modele, ki opisujejo interakcije dejavnikov in lastnosti gradimo z metodami strojnega učenja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: projektno učno delo, digitalno pripovedovanje zgodb, digitalna kompetenca, računalniško podprto okolje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, tehnologija informacijske družbe
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10970441)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3418
    Datum vnosa: 08 Apr 2016 11:39
    Zadnja sprememba: 08 Apr 2016 11:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3418

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa