[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med učenci, ki obiskujejo športnointeresne dejavnosti, in učenci, ki ne obiskujejo športnointeresnih dejavnosti.

Mojca Klun (2016) Razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med učenci, ki obiskujejo športnointeresne dejavnosti, in učenci, ki ne obiskujejo športnointeresnih dejavnosti.. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1183Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo ugotavljali razlike v telesnih značilnostih in gibalnih sposobnostih med učenci, ki so obiskovali športne interesne dejavnosti, in učenci, ki jih niso obiskovali. V raziskavi je sodelovalo 333 učencev od 1. do 5. razreda, ki so v šolskem letu 2014/15 obiskovali OŠ dr. Franceta Prešerna – Ribnica in OŠ dr. Ivana Prijatelja – Sodražica. Podatke smo zbrali s pomočjo vprašalnika in rezultatov športnovzgojnega kartona učencev, katerih starši so dovolili uporabo podatkov v raziskavi. Podatke smo zbirali novembra 2015. Pridobljene podatke smo uredili s programom Microsoft Excel in jih obdelali s programom SPSS. Izračunali smo aritmetično sredino, standardni odklon in analizo variance za ugotavljanje razlik. Ugotovili smo, da med učenci, ki obiskujejo športnointeresne dejavnosti, in učenci, ki ne obiskujejo športnointeresnih dejavnosti, obstajajo statistično pomembne razlike v merski nalogi športnovzgojnega kartona »tek na 600 metrov« in povprečju vseh gibalnih testov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovna šola, razredna stopnja, športnovzgojni karton, telesne značilnosti, gibalne sposobnosti, športnointeresne dejavnosti
    Število strani: 62
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    viš. pred. dr. Franc KrpačSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10964553)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3409
    Datum vnosa: 07 Apr 2016 10:00
    Zadnja sprememba: 07 Apr 2016 10:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3409

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa