[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju malega rokometa

Gašper Kump (2016) Mnenje razrednih učiteljev o poučevanju malega rokometa. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2473Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu smo ugotavljali mnenje razrednih učiteljev o poučevanju malega rokometa. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, kako radi učitelji poučujejo predmet šport in kako radi poučujejo vsebine malega rokometa. Zanimalo nas je tudi mnenje učiteljev, kako radi imajo učenci mali rokomet, v kakšnih pogojih poučujejo in ali pogoji vplivajo na poučevanje malega rokometa. Ugotoviti smo želeli, katerim vsebinam učitelji po učnem načrtu namenijo največ pozornosti, kako pogosto uporabljajo elementarne igre z žogo v uvodnem delu in žoge pri izvajanju gimnastičnih vaj, kakšne ekipe sestavljajo za igro in ali pri igri pravila prirejajo in poenostavljajo. Zanimalo nas je tudi, kako uspešne in usposobljene ter pripravljene za dodatno izobraževanja na področju malega rokometa se čutijo učitelji. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V empiričnem delu smo v vzorec vključili 122 (sto dvaindvajset) razrednih učiteljev 4. in 5. razredov devetletne osnovne šole. Za obdelavo podatkov smo uporabili metode osnovne statistike. V raziskavi smo ugotovili, da je učiteljev, ki predmet šport poučujejo radi, 47,5 odstotka, učiteljev, ki predmet šport poučujejo zelo radi, pa 36,1 odstotka. Vsebine malega rokometa 50,0 % učiteljev rado poučuje, 60,7 % pa jih meni, da imajo učenci radi vsebine malega rokometa. 54,1 % učiteljev meni, da šole nudijo ustrezno število rokometnih žog, ustrezne dimenzije žog (56,6 %) in ustrezno število rokometnih golov (56,6 %). Pogoji za poučevanje malega rokometa po mnenju učiteljev večinoma delno vplivajo (36,9 %) na poučevanje malega rokometa. Učitelji pogosto (50,0 %) uporabljajo elementarne igre z žogo v uvodnem delu in 33,6 % jih občasno uporablja žoge pri gimnastičnih vajah. Učitelji najpogosteje na prvo mesto uvrščajo vsebine naravnih oblik gibanj (38,5 %), atletike (18,9 %) in gimnastike z ritmično izraznostjo (16,4 %). Ugotovili smo, da učitelji sestavljajo ekipe, kjer učenke in učenci igrajo skupaj (58,2 %), občasno ekipe, kjer učenke in učenci igrajo ločeno (44,3 %), in ekipe, kjer včasih učenke in učenci igrajo skupaj, včasih ločeno (41,0 %). Polovica učiteljev se počuti uspešne (56,5 %) pri poučevanju malega rokometa. Za poučevanje malega rokometa 36,9 % učiteljev meni, da imajo dovolj znanja, 59,8 % pa bi se jih še izobraževalo na tem področju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: mali rokomet, 2. vzgojno-izobraževalno obdobje, vadbena oprema, razredni učitelji, pravila
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10964297)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3408
    Datum vnosa: 07 Apr 2016 10:00
    Zadnja sprememba: 07 Apr 2016 10:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3408

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa