[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Kako je učilnica postala pedagoški laboratorij

Vera Života Radović and Duška Mihajlovič and Dušan Krnel (2016) Kako je učilnica postala pedagoški laboratorij. Naravoslovna solnica, 20 (2). pp. 6-8. ISSN 1318-9670

[img]
Preview
PDF
Download (183Kb)

    Abstract

    Učiteljska fakulteta v Beogradu je najmlajša članica beograjske univerze. Že od ustanovitve dalje predstavlja didaktika pomemben del študijskega programa fakultete. Zahvaljujoč teoretični in praktični podlagi, ki sta jo ustvarila prof. Mladen Vilotijević in prof. Veljko Bandur, nam ni bilo težko kot tretji gerenaciji didaktikov nadaljevati delo in k temu prispevati tudi svoj osebni pečat. Pedagoški laboratorij predstavlja del teh prizadevanj. Postavljen je v običajno učilnico, opremljeno s sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo, ki smo jo kupili s sredstvi HAMOC, tj. s sredstvi projekta Tempus. Laboratorij je v funkciji razvoja kompetenc in raziskovalnih študijev študentov drugega letnika smeri razredni pouk. Temeljni namen laboratorija je delo s študenti v okviru predavanj iz splošne didaktike, ki je skupaj z didaktično prakso ovrednotena z 11 ECTS. Pri tem ni pomembno le veliko število kreditov, dodeljenih predmetu, ampak tudi odgovornost, ki jo čutimo do študentov, in pa zadovoljstvo zaradi pogojev, ki omogočajo, da to, kar prenašamo na študente, tudi preizkusimo, pokažemo in spreminjamo ter skupaj podoživljamo.

    Item Type: Article
    Keywords: teaching, laboratory
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www2.pef.uni-lj.si/Naravoslovna_solnica/Alternative location
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10947401&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Item ID: 3396
    Date Deposited: 29 Mar 2016 14:06
    Last Modified: 01 May 2016 00:07
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3396

    Actions (login required)

    View Item