[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih

Tina Grapulin Bavčar (2011) Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (759Kb)

    Povzetek

    Timsko delo učiteljev je oblika aktivnosti, ki jo opravlja skupina strokovnjakov, pri kateri je osnova za sodelovanje neposredna in enakopravna delitev nalog. Učitelji, ki sodelujejo v timu, se med seboj dopolnjujejo, saj imajo različna znanja, sposobnosti, motivacijo za delo v timu, različne delovne navade in želje po osebni rasti. Timsko delo sestavljajo tri etape: timsko načrtovanje, timsko poučevanje in timska evalvacija. S spremembo šolske zakonodaje v slovenskih osnovnih šolah je prišlo do sprememb v načinu poučevanja. Timsko delo, poleg učiteljev na razredni stopnji, izvajajo tudi učitelji naravoslovnih predmetov na predmetni stopnji. Kot bodoča profesorica kemije in biologije, želim raziskati možnosti izvajanja timskega dela pri predmetih kemija, biologija, naravoslovje in fizika. Namen raziskave je ugotoviti, kakšne izkušnje imajo učitelji naravoslovnih predmetov s timskim delom. Posebej me je zanimalo, ob katerih priložnostih timsko poučujejo, ali le v sklopu rednih ur ali v okviru naravoslovnih dni ter pri različnih projektih. Veliko pozornost sem posvetila tudi prednostim timskega dela, raziskovala sem, s katerimi težavami se učitelji pri delu srečujejo in kako jih rešujejo. Zanimalo me je tudi, ali učitelji naravoslovnih predmetov timsko sodelujejo tudi z učitelji ostalih predmetov na predmetni stopnji. V raziskavo sem vključila učitelje primorskih osnovnih šol, ki na predmetni stopnji poučujejo kemijo, biologijo, naravoslovje in fiziko. Podatke sem zbirala od novembra 2009 do januarja 2010 z anketnim vprašalnikom, ki sem ga na šole poslala po pošti. Po pregledu vseh anketnih vprašalnikov sem ugotovila, da učitelji naravoslovnih predmetov izvajajo timsko le v sklopu različnih organizacijskih aktivnosti. Glavne prednosti timskega dela učitelji vidijo v večji motivaciji učencev, v usklajenosti kriterijev, v pestrosti pouka zaradi uporabe različnih metod in oblik dela in boljši organizaciji pouka. Kot največjo oviro in problem pa so izpostavili časovno usklajevanje urnikov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tim, timsko delo, poučevanje, šola, medpredmetno povezovanje, kemija, biologija
    Število strani: 93
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    doc. dr. Iztok TomažičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8953929)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 339
    Datum vnosa: 17 Okt 2011 12:19
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:55
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/339

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa