[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Opismenjevanje z elementi pedagogike M. Montessori

Milena Ristić (2011) Opismenjevanje z elementi pedagogike M. Montessori. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3207Kb)

    Povzetek

    Opismenjevanje ne pomeni le, da znamo razložiti znake, ki so zapisani na papirju, ampak je sposobnost, da razumemo, kar vidimo, slišimo, čutimo. Prav to otroci odkrivajo ob metodi opismenjevanja z elementi pedagogike Marie Montessori preko čutil, kar omogoča otroku predvsem poglobljen razvoj glasovnega zavedanja. V svoji diplomski nalogi predstavljam učinke te metode. Rezultate glasovnega zavedanja in branja naših otrok sem primerjala z rezultati glasovnega zavedanja in branja otrok drugih šol, ki se opismenjujejo po učnem načrtu; ta določa, kako razvijati glasovno zavedanje v prvem razredu devetletne osnovne šole. Izvedla sem raziskavo, ki je pokazala, da otroci, ki se opismenjujejo z elementi M. Montessori, dosegajo boljše rezultate glasovnega zavedanja in bralno-pisalnih spretnosti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: opismenjevanje, M. Montessori, glasovno zavedanje, čutila, bralno-pisalne spretnosti
    Število strani: 82
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8953417)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 338
    Datum vnosa: 17 Okt 2011 12:06
    Zadnja sprememba: 29 Okt 2011 08:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/338

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa