[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporabnost dvovejnatega digitalnega biološkega ključa za dvoživke v vrtcu

Katarina Jakopič (2016) Uporabnost dvovejnatega digitalnega biološkega ključa za dvoživke v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1621Kb)

    Povzetek

    Odkrivanje in raziskovanje narave predšolskim otrokom nudi ogromno priložnosti za neposredno učenje in s tem veselje do preučevanje organizmov, ki bivajo v naravi. V diplomski nalogi sem želela predstaviti, kako uporaben je lahko dvovejnati digitalni biološki ključ za določanje organizmov v predšolskem obdobju. Prvi del diplomske naloge vsebuje pomembnejša teoretična izhodišča: področje narave v Kurikulumu, učenje in poučevanje naravoslovja v vrtcu, biološke določevalne ključe, vrste in oblike ter njihovo uporabo. Predstavila sem tudi projekt SiiT, kjer se ukvarjajo z izdelovanjem interaktivnih določevalnih ključev. Opisala sem tudi značilnosti dvoživk, bolj podrobno pa krastačo in močerada, ki ju uporabljam v raziskavi. V empiričnem delu ugotavljam, kako uporaba digitalnega ključa vpliva na poznavanje dvoživk med predšolskimi otroki, kako učinkovito uporabljati tak ključ na predšolski stopnji in ali je otrokom spoznavanje živali in rastlin s pomočjo digitalnega biološkega ključa všeč in bi si ga zato želeli tudi v prihodnje. Rezultati raziskave so pokazali, da digitalni določevalni ključ pomaga otrokom pri razumevanju in prepoznavanju dvoživk. Raziskovanje z določevalnim ključem se je izkazalo za zanimivo popestritev ter nov pristop k doživljanju in spoznavanju živali. Ugotovila sem, da so bili rezultati v znanju o dvoživkah po poznem po-testu boljši kot na pred-testu. Otroci si tudi v prihodnje želijo uporabljati biološke ključe pri spoznavanju živali in rastlin.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: določevalni ključi, narava, dvoživke, izkustveno učenje, kurikulum za vrtce, e-učenje
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Gregor TorkarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10943561)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3378
    Datum vnosa: 16 Mar 2016 14:22
    Zadnja sprememba: 16 Mar 2016 14:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3378

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa