[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pot do plavalnega znanja študentov razrednega pouka

Marjana Grabnar (2016) Pot do plavalnega znanja študentov razrednega pouka. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1199Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili pomen znanja plavanja in okolje, v katerem se plavanje izvaja. Poskušali smo zajeti izobraževanje plavanja kot celoto. Najprej smo predstavili zgodovino plavanja in plavanje v Sloveniji, v nadaljevanju pa raziskovali, kaj pravzaprav pomeni plavalna izobrazba ter kaj je potrebno doseči, da postaneš plavalec in ne le nekdo, ki se v vodi dobro počuti in ga ni strah. Predstavili smo plavanje v učnem načrtu za osnovno šolo in različne vidike vpliva plavanja na človeka. V diplomskem delu smo ugotavljali potek in okoliščine plavalnega opismenjevanja študentov in njihovo oceno svojega znanja plavanja. V vzorcu anketiranih je 123 študentov 3. in 4. letnika oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete v Ljubljani. Spremenljivke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika ter izračunali frekvence in relativne frekvence odgovorov. Rezultati so pokazali, da študenti svoje znanje plavanja ocenjujejo slabše, kot bi pričakovali. Večina študentov se je naučila plavati v vrtcu. Naučili so jih predvsem starši oziroma stari starši. Veliko so se učili skozi igro. Pogosteje so plavali šele, ko so obiskovali fakulteto. Glavni cilj učenja je bila zadovoljitev kriterijev za ocenjevanje znanja plavanja, zato je bila pravilna tehnika plavanja v ozadju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: plavalno opismenjevanje, ocena znanja plavanja, študenti pedagoške fakultete– razredni pouk, anketni vprašalnik
    Število strani: 59
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    viš. pred. dr. Franc KrpačSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10898505)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3352
    Datum vnosa: 29 Jan 2016 15:04
    Zadnja sprememba: 29 Jan 2016 15:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3352

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa