[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen grafičnih organizatorjev pri oblikovanju slike pojma

Katja Mohar (2015) Pomen grafičnih organizatorjev pri oblikovanju slike pojma. Magistrsko delo.

[img] PDF
Download (3571Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu najprej predstavljam nekatere pomembne vidike učenja z razumevanjem: razumevanje matematične vsebine, ugotavljanje razumevanja, slika in definicija matematičnega pojma ter grafični organizator kot pripomoček za razumevanje matematičnih pojmov. Osredotočam se predvsem na teorijo Talla in Vinnerja o sliki matematičnih pojmov, strukturi in konsistentnosti slike ter o razkoraku med formalno definicijo pojma in sliko pojma oz. kognitivnimi procesi, s katerimi so pojmi razumljeni. Kot pomemben pripomoček pri gradnji razumevanja matematičnih pojmov opisujem orodje grafični organizator, delo z njim, posebej pri reševanju matematičnih problemov, in razloge, zakaj bi bilo primerno, da bi ga tudi v slovenskih šolah vpeljali v pouk matematike. V empiričnem delu magistrske naloge predstavljam pilotsko raziskavo, s katero sem ugotavljala, ali se med učenci, ki pri pouku uporabljajo grafični organizator, in tistimi, ki ga ne, pojavljajo razlike v razumevanju premega sorazmerja. Natančneje sem ugotavljala tudi, ali učenci, ki poznajo ta specifičen način dela, izkazujejo tudi ustreznejšo sliko pojma premega sorazmerja. Podrobneje sem analizirala še pet grafičnih organizatorjev na temo premega sorazmerja, ki sem jih po naključnem izboru pridobila od učencev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: definicija pojma, grafični organizator, premo sorazmerje, slika pojma
    Število strani: 93
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10886729)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3326
    Datum vnosa: 19 Jan 2016 13:02
    Zadnja sprememba: 19 Jan 2016 13:02
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3326

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa