[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sistemska didaktika književnosti v teoriji in praksi

Boža Krakar Vogel in Milena Mileva Blažić (2013) Sistemska didaktika književnosti v teoriji in praksi. Znanstvena monografija. Pedagoški inštitut , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (1267Kb)

    Povzetek

    Didaktika književnosti, kakršna se je v procesih posodabljanja (tj. osamosvajanja od nesorazmerne odvisnosti od literarne vede in oblikovanja interdisciplinarnih podstav) postopoma razvijala od zadnje četrtine 20. stoletja, je za temeljni cilj književnega pouka na vsej šolski vertikali utemeljila spodbujanje učenčevega dejavnega stika/komunikacije z literaturo. Ta se uresničuje prek branja leposlovnih besedil in spremljajočih komunikacijskointerpretativnih dejavnosti. Tako naravnan književni pouk se v najširšem smislu zato imenuje komunikacijski, saj gre za literarno-pedagoško komunikacijo med tremi poglavitnimi dejavniki, ki so učenec, književnost in učitelj, specialna didaktika (tj. teorija tega komunikacijskega procesa) pa komunikacijska didaktika književnosti.

    Tip vnosa: Monografija (Znanstvena monografija)
    Ključne besede: slovenska književnost, slovenska poezija, slovenski pesniki, didaktika književnosti, sistemska didaktika književnosti
    Število strani: 94
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=266484736&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za razredni pouk > Katedra za slovenski jezik in didaktiko slovenskega jezika
    ID vnosa: 3325
    Datum vnosa: 19 Jan 2016 07:37
    Zadnja sprememba: 19 Jan 2016 07:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3325

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa