[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vključevanje sodobnih znanstvenih spoznanj v pouk naravoslovnih predmetov - predstave o hidrogelih

Jerneja Pavlin (2015) Vključevanje sodobnih znanstvenih spoznanj v pouk naravoslovnih predmetov - predstave o hidrogelih. V: Modern approaches to teaching coming generation = Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Eduvision, Polhov Gradec, str. 415-423. ISBN 978-961-93662-5-7

[img] PDF
Download (654Kb)

    Povzetek

    Hidrogeli so atraktivni materiali, ker lahko absorbirajo velike količine vode. Imajo zanimive lastnosti, ki jih zlahka prikažemo s poskusi in ob njih razložimo določene naravoslovne pojme ali pojave. Hidrogeli so razširjeni v prehrambeni, farmacevtski in agrikulturni industriji, a pogovori s študenti kažejo, da redki vedo za njihov obstoj. Hidrogeli so tema, ki jo zlahka vključimo v pouk kemije in fizike v srednji šoli, zato smo si za cilj zadali raziskati predstave o hidrogelih po končanem srednješolskem izobraževanju. V raziskavo so bili vključeni 104 študenti 1. letnika razrednega pouka s Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. V februarju 2015 so reševali anketni vprašalnik tipa papir-svinčnik, ki je vseboval 26 vprašanj. Rezultati kažejo, da so študenti v povprečju dosegli 0,8 točk od 10 možnih. To kaže na zelo omejeno znanje o hidrogelih. Rezultati raziskave predstavljajo izhodišče za oblikovanje učnega gradiva o hidrogelih.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: anketni vprašalnik tipa papir-svinčnik, hidrogeli, naravoslovni predmeti, pametni materiali, predstave študentov
    Število strani: 998
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision%202015.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10849865&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za fiziko in tehniko > Katedra za fiziko in didaktiko fizike
    ID vnosa: 3306
    Datum vnosa: 07 Jan 2016 12:17
    Zadnja sprememba: 07 Jan 2016 12:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3306

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa