[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Konstruktivistični pristop k poučevanju prehranskih vsebin

Maja Lah in Stojan Kostanjevec (2015) Konstruktivistični pristop k poučevanju prehranskih vsebin. V: Modern approaches to teaching coming generation = Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Eduvision, Polhov Gradec, str. 733-742. ISBN 978-961-93662-5-7

[img] PDF
Download (887Kb)

    Povzetek

    Namen prehranskega izobraževanja, ki se izvaja v osnovni šoli, je, da učenci usvojijo znanje, veščine in navade, ki so povezani s prehransko pismenostjo. Za uspešnost izobraževanja pa je pomembno, da se uporabljajo učinkoviti pristopi k poučevanju, ki omogočajo doseganje zastavljenih ciljev. V predstavljeni raziskavi smo preučevali uspešnost konstruktivističnega pristopa pri poučevanju prehranskih vsebin v osnovni šoli. Za dve skupini učencev smo oblikovali in izvedli dve izobraževalni učni enoti z enakimi učnimi cilji, razlikovali pa sta se v oblikah pristopa k poučevanju. Ena skupina učencev je bila vključena v konstruktivistični, druga pa v tradicionalni pristop k poučevanju. V raziskavo so bili vključeni učenci dveh oddelkov 6. razreda. Uspešnost posameznega pristopa smo merili s preverjanjem znanja, ki so ga učenci v posamezni skupini reševali na začetku in koncu izobraževanja. Rezultati raziskave so pokazali, da so učenci, ki so sodelovali pri konstruktivističnem pristopu k pouku, na končnem preverjanju znanja dosegli boljše rezultate od učencev, ki so sodelovali pri tradicionalni obliki pouka. Opravljena raziskava je bila izvedena kot pilotska študija sodobnih pristopov pri poučevanju prehranskih vsebin z namenom ugotavljanja uspešnih pristopov k poučevanju, s katerimi lahko vplivamo na izboljšanje prehranske pismenosti otrok.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: konstruktivistični pristop, tradicionalni pristop, prehranska piramida, prehransko izobraževanje
    Število strani: 998
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision%202015.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10850377&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za gospodinjstvo in didaktiko gospodinjstva
    ID vnosa: 3304
    Datum vnosa: 07 Jan 2016 12:08
    Zadnja sprememba: 07 Jan 2016 12:08
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3304

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa