[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča učiteljev z ustrezno in neustrezno formalno izobrazbo za poučevanje gospodinjstva do predmeta gospodinjstvo

Martina Erjavšek in Francka Lovšin (2015) Stališča učiteljev z ustrezno in neustrezno formalno izobrazbo za poučevanje gospodinjstva do predmeta gospodinjstvo. V: Modern approaches to teaching coming generation = Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Eduvision, Polhov Gradec, str. 743-750. ISBN 978-961-93662-5-7

[img]
Predogled
PDF
Download (677Kb)

    Povzetek

    Odnos učitelja do poučevanja je poleg njegove formalne izobrazbe pomemben dejavnik, ki vpliva na kvaliteto učnega izida. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako predmet gospodinjstvo dojemajo učitelji - tako tisti, ki imajo ustrezno formalno izobrazbo kot tudi ostali. V raziskavi je sodelovalo 57 učiteljev z ustrezno in 32 učiteljev z neustrezno formalno izobrazbo za poučevanje predmeta gospodinjstvo. Rezultati so pokazali, da tako učitelji z ustrezno kot tudi učitelji z neustrezno izobrazbo predmet gospodinjstvo dojemajo kot manj zahteven predmet, s čimer se nekoliko močneje strinjajo učitelji z ustrezno formalno izobrazbo. S trditvijo, da so vsebine predmeta gospodinjstvo pomembne za nadaljnje zasebno kot tudi poklicno življenje, so se nekoliko močneje strinjali učitelji gospodinjstva. Zavedanje o pomembnosti vsebin predmeta za posameznikovo dobrobit je gotovo pomemben dejavnik za kakovostno poučevanje. Trenutna zakonodaja omogoča, da gospodinjstvo v osnovni šoli poučujejo tudi učitelji z neustrezno formalno izobrazbo. V prihodnosti bi bilo smiselno razmišljati o možnosti zagotavljanja poučevanja gospodinjskih vsebin učiteljem, ki so za to ustrezno usposobljeni.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: formalna izobrazba, gospodinjstvo, gospodinjsko izobraževanje, obvezni predmeti, stališča učiteljev
    Število strani: 998
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision%202015.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10850633&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za gospodinjstvo in didaktiko gospodinjstva
    ID vnosa: 3303
    Datum vnosa: 07 Jan 2016 12:04
    Zadnja sprememba: 07 Jan 2016 12:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3303

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa