[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Priložnosti in izzivi za učitelje kemije v informacijski dobi

Vesna Ferk Savec (2015) Priložnosti in izzivi za učitelje kemije v informacijski dobi. V: Modern approaches to teaching coming generation = Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Eduvision, Polhov Gradec, str. 833-847. ISBN 978-961-93662-5-7

[img]
Predogled
PDF
Download (1310Kb)

    Povzetek

    V preglednem znanstvenem prispevku je predstavljen pregled domače in tuje znanstvene literature s področja uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v šolski praksi, s poudarkom na predmetnem področju kemija. V pregledu literature so v središče postavljeni učitelji in njihova vloga pri učinkoviti integraciji IKT v pouk. Za bistveno se izkaže, da imajo učitelji poleg poznavanja aktualnih vsebin svoje stroke, tudi znanja s področja pedagogike in tehnologije, ki so medsebojno povezana v model t.i. znanje za poučevanje z IKT (TPAC). Pregled literature potrdi, da ima bistven pomen za uporabo IKT pri pouku tudi podporno šolsko okolje, ki preko ustrezne IKT infrastrukture in opremljenosti pogojuje njeno integracijo v pouk. Ena ključnih ugotovitev, ki se izkaže ob pregledu in analizi znanstvene literature je, da je za uspešno integracijo IKT v pouk odločilen dejavnik interes učiteljev in njihovo prepričanje, da ima integracija IKT v pouk dodano vrednost v smislu izboljšanja kakovosti učnega procesa. Proces integracije IKT bo v prihodnje morda pospešilo dejstvo, da brez sodobnih tehnologij učitelji ne bodo mogli doseči zastavljenih učnih ciljev, ki bodo tudi zunanje preverjani. Prispevek poglobljeno predstavlja predvsem značilnosti predmetnega področja kemija, v smislu česar so predstavljene nekatere priložnosti in izzivi za učitelje. Na osnovi analize literature je v zaključku prispevka predpostavljen model za uspešno integracijo IKT v pouk, ki vključuje sintezo odločujočih dejavnikov, ki po eni strani omogočajo prepoznavanje priložnosti, po drugi pa uspešno naslavljanje izzivov, ki jih prinaša in bo tudi v prihodnje prinašala informacijska doba.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: poučevanje kemije, informacijska doba, priložnosti in izzivi za učitelje
    Število strani: 998
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision%202015.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10864201&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 3301
    Datum vnosa: 07 Jan 2016 11:52
    Zadnja sprememba: 07 Jan 2016 11:57
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3301

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa