[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učinkovitost uporabe spletnega kviza pri poučevanju prehranskih vsebin

Jana Beronja in Verena Koch in Francka Lovšin (2015) Učinkovitost uporabe spletnega kviza pri poučevanju prehranskih vsebin. V: Modern approaches to teaching coming generation = Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Eduvision, Polhov Gradec , str. 985-990. ISBN 978-961-93662-5-7

[img]
Predogled
PDF
Download (682Kb)

    Povzetek

    Vključevanje informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk gospodinjstva nam omogoča kakovostno poučevanje in skupaj s tehnološkim napredkom ponuja vedno inovativnejše pristope poučevanja. Rezultati empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 44 učencev 6. razredov osnovne šole, starih povprečno 11,2 leta, so pokazali pozitiven vpliv uporabe kviza pri pouku gospodinjstva z vidika zapomnjenja snovi. Rezultati so pokazali, da so učenci, ki so novo snov ponavljali s pomočjo kviza, v večjem deležu pravilno rešili naloge. Snov so si tudi po daljšem času bolje zapomnili. Vpeljava kviza v delo je tudi pozitivno vplivala na motiviranost učencev za delo.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: gospodinjstvo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, motivacija, spletni kviz, znanje
    Število strani: 998
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision%202015.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10864457&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za gospodinjstvo in didaktiko gospodinjstva
    ID vnosa: 3300
    Datum vnosa: 07 Jan 2016 11:45
    Zadnja sprememba: 07 Jan 2016 11:56
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3300

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa