[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poučevanje skozi ustvarjalni gib v 2. razredu osnovne šole

Damjana Lončar (2011) Poučevanje skozi ustvarjalni gib v 2. razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (7Mb)

    Povzetek

    Tekom študija sem na fakulteti obiskovala izbirni predmet ustvarjalni gib pri asistentki Vesni Geršak. Na vajah sem bila navdušena nad sproščenostjo in metodo dela. Zanimivo mi je bilo to metodo spoznavati in na praksi vključevati v pouk. Opazila sem, da je ustvarjalni gib dinamičen in aktiven način poučevanja. Zraven pa vključuje še pozitivne komponente socializacije, vzgoje in socialnih stikov. Ravno zaradi tega pripomore k večji zapomnitvi in pestrosti pouka. Uporabo metode ustvarjalnega giba sem v diplomskem delu raziskovala pri poučevanju vseh učnih predmetov, v vseh etapah učne ure v 2. razredu osnovne šole. Teoretični del zajema opredelitev pojmov gibanja, ustvarjalnosti in metodo ustvarjalnega giba, kot metodo celostnega poučevanj v osnovni šoli. Preko teh pojmov sem prišla do uvajanja ustvarjalnega giba v pouk in učenje skozi gibanje. Empirični del je razdeljen na dva dela. V prvem delu empiričnega dela so zbrani primeri ustvarjalnega giba glede na cilje iz učnih načrtov za vsak predmet posebej. S tem sem potrdila, da je z metodo ustvarjalnega giba možno poučevati pri vseh učnih predmetih v 2. razredu osnovne šole. V drugem delu empiričnega dela diplomske naloge je predstavljena akcijska raziskava o poučevanju skozi ustvarjalni gib v 2. razredu osnovne šole. Poučevanje z metodo ustvarjalnega giba je bilo usmerjeno v vse učne predmete in možnosti vključevanja v različnih etapah učne ure. V tabeli je predstavljena uporabljana dejavnost pri poučevanju določene teme in analiza opaženega. Ugotavljala in potrjevala sem raziskovalna vprašanja. Raziskala sem, če lahko ustvarjalni gib uporabimo pri poučevanju v 2. razredu osnovne šole pri vsakem učnem predmetu. Zanimalo me je, kako in v katerem delu učne ure lahko v pouk v 2. razred vključujemo ustvarjalni gib in kakšne učinke ter odzive lahko s tem pri učencih dosežemo. Z preizkušanjem metode ustvarjalnega giba, sem ugotovila, da je ustvarjalni gib še precej neznana metoda poučevanja. Učenci jo sprejemajo, vendar ji niso takoj na začetku povsem naklonjeni. Če pa to metodo dlje časa vključuješ, jim postane zanimivo in šele takrat pride pri njih do pravih učinkov in odzivov. Predvsem pomaga pri izboljšanju socialnih stikov, jih tudi pokaže kakšni so, v pouk hkrati vnaša dinamiko in sproščenost.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: gibanje, ustvarjalnost, ustvarjalni gib, metoda ustvarjalnega giba, 2. razred osnovne šole, primeri ustvarjalnega giba, cilji iz učnega načrta
    Število strani: 164
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    pred. Vesna GeršakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8952393)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 330
    Datum vnosa: 17 Okt 2011 10:01
    Zadnja sprememba: 29 Nov 2011 11:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/330

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa