[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Računalniška izobraževanja v formalnem in neformalnem izobraževanju

Irena Mrak Merhar (2015) Računalniška izobraževanja v formalnem in neformalnem izobraževanju. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (977Kb)

    Povzetek

    Pri delu na področju računalniških izobraževanj in računalniške podpore različnim programom v nevladni mladinski organizaciji Društvo mladinski ceh ter pri študiju računalništva na Pedagoški fakulteti in izvajanju pedagoške prakse sem se srečala tako s formalnim kot neformalnim izobraževanjem na področju računalništva. Pri izdelavi diplomskega dela sem se tako posvetila dopolnjevanju formalnega z neformalnim izobraževanjem ter pomanjkljivostim in prednostim pri obeh vrstah računalniškega izobraževanja. V prvem delu diplomskega dela sem pregledala učne načrte računalništva in informatike v osnovnih in srednjih šolah (splošne, klasične in strokovne gimnazije) ter vsebine računalniških izobraževanj Društva mladinski ceh. V drugem delu diplomskega dela sem primerjala metode poučevanja in druga didaktična načela pri izobraževanju v formalnem in neformalnem izobraževanju. V tretjem delu diplomskega dela pa sem računalniška znanja, ki jih zahteva trg delovne sile, primerjala s pridobljenimi računalniškimi znanji v okviru formalnega izobraževanja na področju računalništva. V zaključku diplomskega dela so podane ugotovitve in zaključki, ki izhajajo iz postavljenih tez diplomskega dela, in izzivi, ki jih vidim za področje računalništva v formalnem izobraževanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Računalniško izobraževanje, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, računalništvo, informatika
    Število strani: 74
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10859081)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3292
    Datum vnosa: 30 Dec 2015 10:41
    Zadnja sprememba: 30 Dec 2015 10:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3292

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa