[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mnenje študentov o predmetu šport v osnovni in srednji šoli

Barbara Hočevar (2015) Mnenje študentov o predmetu šport v osnovni in srednji šoli. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1926Kb)

    Povzetek

    Namen tega magistrskega dela je raziskati mnenje študentov o predmetu šport v osnovni in srednji šoli . V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj otroka v času šolanja v OŠ in SŠ, pomen gibanja za otroke in mladostnike in posledice pomanjkanja telesne aktivnosti. Podrobneje smo pregledali učni načrt za OŠ in SŠ, pomen vsebin v učnem načrtu, ocenjevanje, opravičevanje učencev ter učitelje, ki imajo pri izvajanju predmeta šport zelo pomembno vlogo. Predstavili smo dejavnosti, ki jih ponuja Univerza v Ljubljani v okviru športne ponudbe ter predavanja in delavnice o pomenu gibanja v času študija in odraslosti. V empiričnem delu je sodelovalo 223 študentov, ki so OŠ in SŠ obiskovali v Sloveniji. Anketni vprašalnik so lahko reševali v pisni ali v spletni obliki. Zbrane podatke smo obdelali s programom Microsoft Word in Microsoft Excel, kjer smo izračunali frekvenco pojavljanja posameznih odgovorov in jih nato izrazili v odstotkih. Vprašanja kombiniranega tipa smo združili v posamezne tematske sklope in jih razvrstili v tabelo. Rezultati raziskave med študenti so pokazali, da je bil predmet šport eden od dveh najbolj priljubljenih šolskih predmetov v OŠ in v SŠ. Študenti so predmet šport na splošno doživljali zelo pozitivno oz. pozitivno in bili zadovoljni s poučevanjem učiteljev in športnih pedagogov. Največkrat so izbrali odgovor, da jim je bil predmet šport všeč, ker so se lahko sprostili in družili s sošolci, med vsebinami pa so jim bile tako v OŠ kot v SŠ najbolj všeč vsebine iger z žogo. Rezultati anketnega vprašalnika so pokazali tudi pomanjkljivosti, ki se pojavljajo pri poučevanju predmeta šport. Študenti so bili v največji meri nezadovoljni takrat, kadar učitelji in športni pedagogi niso bili dovolj aktivni in energični, kadar niso demonstrirali vaj in niso bili aktivno vključeni v proces pouka oz. kadar je bil pouk predmeta šport monoton. Na splošno pa študenti ocenjujejo, da so pri predmetu dobili dovolj športnih vsebin, ki jim pomagajo pri vključevanju v športne aktivnosti v odraslosti. Ocenili so tudi, da so imeli premalo vsebin o zdravem načinu življenja in pomenu takega načina življenja. Velika večina študentov se je le redko opravičila od pouka predmeta šport; večinoma so se opravičevali iz lažjih zdravstvenih razlogov. Večina študentov podpira številčno ocenjevanje pri predmetu šport tako v OŠ kot v SŠ. Študenti v povprečju vadijo 2-3x tedensko in ocenjujejo, da predmet šport ni vplival na njihovo motiviranost za ukvarjanje s športom v odraslosti. V večini primerov študenti pri pouku predmeta šport ne bi ničesar spreminjali, menijo pa, da je predmet šport zelo pomemben.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: šport, osnovna šola, srednja šola, učni predmet, mnenje
    Število strani: 74
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10844233)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3263
    Datum vnosa: 22 Dec 2015 13:35
    Zadnja sprememba: 22 Dec 2015 13:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3263

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa