[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Povezanost med gibalnimi aktivnostmi in znanjem angleščine pri učencih 4. razreda osnovne šole

Alma Lončar (2015) Povezanost med gibalnimi aktivnostmi in znanjem angleščine pri učencih 4. razreda osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2168Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu so obravnavane povezave med gibanjem in znanjem angleščine pri učencih 4. razreda osnovne šole. V teoretičnem delu so opisani cilji učenja tujega jezika na zgodnji stopnji, definicije gibov in različne klasifikacije gibov. Opisana je tudi vloga gibanja pri otrokovem razvoju, vloga giba v tujem jeziku ter njegove funkcije. Opredeljena je nebesedna komunikacija in nebesedna sredstva, ki igrajo pomembno vlogo pri razumevanju sporočil v maternem ter še posebej v tujem jeziku. Dotaknila sem se ciljev gibanja v učnem načrtu za tuji jezik. Osredotočila sem se na vpliv uprizarjanja besed, dosedanje raziskave in ugotovitve. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskave o povezanosti med pogostostjo gibalnih aktivnosti ter znanjem angleščine pri učencih 4. razreda osnovne šole. V raziskavi je sodelovalo 236 učencev iz Slovenije. Učenci so rešili posebno oblikovan vprašalnik, poleg tega so rešili preizkus znanja iz angleščine Cambridge English Young Learners Tests – Movers, kjer je bilo preverjeno bralno in slušno razumevanje angleščine. Z naključno izbranimi učenci sem izvedla polstrukturirani intervju. Rezultati so pokazali, da večina učencev zazna gibanje pri pouku. Ugotovila sem tudi, da se med učenci, ki trdijo, da se gibajo pri pouku angleščine, in tistimi, ki ne, pojavljajo statistično pomembne razlike glede njihovega znanja. Preizkus znanja je pokazal, da je stopnja izmerjenih jezikovnih zmožnosti učencev, predvsem bralnega in slušnega razumevanja, na visoki ravni. Pri pouku se učenci srednje veliko gibajo, vendar se med pogostostjo gibalnih dejavnosti in znanjem angleščine ni pokazala povezanost. Iz tega lahko sklepamo, da gibanje vpliva na učenčevo znanje angleščine, sama količina gibanja v razredu pa nima tolikšnega vpliva. Z raziskavo sem ugotovila, da gibalne dejavnosti sodijo med bolj priljubljene dejavnosti, pri katerih učenci radi sodelujejo, še posebej pri pesmih in igrah, kjer je vključeno gibanje. Mogoče je povzeti, da gibanje pri tujem jeziku bistveno vpliva na pomnjenje in boljše rezultate pri angleščini.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: gibalne aktivnosti, učenje in poučevanje tujih jezikov na zgodnji stopnji, angleščina kot tuji jezik
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10843721)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3261
    Datum vnosa: 22 Dec 2015 13:11
    Zadnja sprememba: 22 Dec 2015 13:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3261

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa