[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok

Nina Horvat (2015) Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1264Kb)

    Povzetek

    V prvem delu diplomskega dela predstavim terminologijo in definicije agresivnosti, različne teorije agresivnosti, se osredotočim na agresivno vedenje predšolskih otrok ter odziv vzgojitelja ob agresivnem vedenju otroka. V drugem delu predstavim in analiziram intervjuje desetih vzgojiteljic Vrtca Antona Medveda Kamnik. Podatke sem zbirala s pomočjo polstrukturiranega (individualnega) intervjuja, s katerim sem raziskovala njihova stališča in poglede na agresivno vedenje v predšolskem obdobju. Vzorec predstavlja deset vzgojiteljic predšolskih otrok, zaposlenih v Vrtcu Antona Medveda Kamnik, katerega enote se nahajajo v Kamniku in njegovi okolici. Raziskava je pokazala, da vzgojiteljice v vrtcu opažajo predvsem fizično agresivno vedenje, v starosti od pet do šest let pa tudi verbalno agresivno vedenje, ki se pogosteje pojavlja pri deklicah, za katere je bolj značilno posredno in besedno agresivno vedenje. Vzgojiteljice v Vrtcu Antona Medveda skušajo biti pri reševanju vedenjskih težav nepristranske, umirjene in pravične, hkrati pa otroke spodbujati k samostojnemu dogovarjanju ter reševanju konfliktov. Tekom raziskave sem se osredotočila tudi na razmišljanja vzgojiteljic ob agresivnem vedenju predšolskega otroka.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otrok, agresivno vedenje, stališča vzgojitelja
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Marcela Batistič ZorecMentor
    doc. dr. Tomaž VecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10846281)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3259
    Datum vnosa: 23 Dec 2015 07:08
    Zadnja sprememba: 23 Dec 2015 07:08
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3259

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa