[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Obravnava temperature v predšolskem obdobju

Margit Bergant (2015) Obravnava temperature v predšolskem obdobju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo opisuje otrokov spoznavni razvoj in razvoj govora ter predstavlja dejavnosti, ki otrokom v predšolskem obdobju omogočajo spoznavanje temperature, termometrov in toplote. Šele ko se z otrokovim razvojem, značilnostmi in sposobnostmi seznanimo s teoretičnega vidika, lahko kakovostno in primerno načrtujemo dejavnosti za otroke. To je zajeto v teoretičnem delu diplomske naloge. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave o poznavanju temperature pri predšolskih otrocih. Na podlagi intervjujev smo ugotovili, kaj otroci vedo o temperaturi in kaj bi jih lahko še naučili. Sestavili smo primerne dejavnosti in jih izvedli. Ugotovili smo, da smo s prilagojenimi dejavnostmi otroke naučili, kdaj in čemu merimo temperaturo. Seznanili smo jih s števili in enoto, stopinjami Celzija (°C) in temperaturami, s katerimi se pogosto srečujejo, na primer temperatura ledišča (0 °C), stalna telesna temperatura (37 °C), približna temperatura pijače (čaja), ki jo pijejo (28 °C), ter temperatura vrelišča vode (100 °C). Dejavnosti so otrokom omogočile spoznati se z različnimi termometri, s katerimi merimo temperaturo v vsakdanjih okoliščinah. Pridobili so spretnosti oziroma veščine merjenja in rokovanja s termometri. Rezultati raziskave so pokazali, da so se otroci ob dejavnostih naučili veliko novega o temperaturi.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: temperatura, toplota, zgodnje naravoslovje, izkušenjsko učenje
    Število strani: 41
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Ana Gostinčar BlagotinšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10829641)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3249
    Datum vnosa: 10 Dec 2015 13:50
    Zadnja sprememba: 10 Dec 2015 13:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3249

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa