[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole

Nina Jerina (2015) Najpogostejše napake učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2656Kb)

    Povzetek

    Problem preučevanja magistrskega dela je ugotavljanje najpogostejših napak učencev pri izvedbi osnovnih plavalnih tehnik po 20-urnem plavalnem tečaju v prvem triletju osnovne šole. V sistemu plavalnega opismenjevanja se praviloma beleži število plavalcev in neplavalcev ter pridobljenih značk po veljavni lestvici za ocenjevanje znanja plavanja in plavalnih sposobnosti, ne pa tudi pravilnosti izvedbe posamezne plavalne tehnike. Tako imamo malo podatkov o tem, koliko in kakšne napake pri izvedbi plavalnih tehnik delajo učenci po zaključku 20-urnega plavalnega tečaja v prvem triletju. Z opazovanjem učencev na zaključnem testiranju 20-urnega plavalnega tečaja smo z vnaprej pripravljenimi opazovalnimi listi beležili napake učencev pri izvedbi plavalnih tehnik. Rezultati raziskave kažejo, da imajo učenci ob koncu 20-urnega plavalnega tečaja najmanj napak pri osnovni tehniki prsno, več napak pa je bilo zaznanih pri osnovnih tehnikah kravl in hrbtno. Pri osnovni tehniki prsno so bile najpogostejše napake pri zaveslaju, udarcu in koordinaciji. Napake, ki smo jih najpogosteje zaznali pri izvedbi osnovne tehnike kravl, so bile napake pri položaju glave in dihanju ter napake pri zaveslaju in udarcu. Pri osnovni tehniki hrbtno je bilo največ napak evidentiranih pri udarcih, zaveslajih in položaju telesa. Rezultati raziskave nakazujejo, da je treba pri procesu učenja plavanja posvetiti več pozornosti pravilni izvedbi plavalne tehnike in tako izboljšati znanje plavanja učencev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: plavalno opismenjevanje, 20-urni plavalni tečaj, tehnike plavanja, lestvica za ocenjevanje znanja plavanja in plavalnih sposobnosti, napake pri izvedbi plavalnih tehnik, učenci, prvo triletje
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10825289)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3247
    Datum vnosa: 08 Dec 2015 10:31
    Zadnja sprememba: 08 Dec 2015 10:31
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3247

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa