[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vzgojne vrednote in prakse v Sloveniji in na Madagaskarju

Urša Mikeli (2015) Vzgojne vrednote in prakse v Sloveniji in na Madagaskarju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1372Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava različne načine vzgoje in različne vzgojne vrednote v Sloveniji in Madagaskarju. Namen diplomskega dela je raziskati vzgojne prakse in vzgojne vrednote v oddaljeni kulturi, v državno najbolj zapostavljenem delu Madagaskarja, kjer ni vzgojnih institucij, za katere bi skrbela država, ampak se prebivalci znajdejo sami, s pomočjo misijonarjev in drugih dobrotnikov. Raziskavo o vzgoji in vzgojnih vrednotah ter tem, kdo otroke vzgaja, bom primerjala z vzgojo in vzgojnimi vrednotami v Sloveniji. Rezultati raziskovanja so pri vzorcu, opisanem v diplomskem delu, pokazali, da se vzgojne vrednote in prakse v Sloveniji in na Madagaskarju razlikujejo. Drugačne vzgojne vrednote se pojavljajo zaradi drugačne kulture, ekonomskega položaja države, različnih verstev, (ne)delovanja državnih sistemov itd. Medtem ko Slovenija počasi rangira postmoderne vrednote kot najvišje želene lastnosti otrok, jih Malgaši štejejo kot nezaželene. Vrednote se v Sloveniji posredujejo zavestno, medtem ko Malgaši to bolj prepuščajo naravi in izročilu animistične vere. Razlike se pojavljajo pri izobraženosti učiteljev in ljudstva na splošno, ekonomskem statusu, dostopnosti vrtcev in šolanja, udeležencev pri vzgoji otroka, načinu kaznovanja, dostopnosti igre, prostega časa, okolja, načinu socializacije itd.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Kulturne vrednote, Slovenija, Madagaskar, vzgoja, vzgojne vrednote, vzgojne prakse ..
    Število strani: 55
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10821449)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3244
    Datum vnosa: 03 Dec 2015 11:48
    Zadnja sprememba: 03 Dec 2015 11:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3244

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa