[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga muzeja pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone v petem razredu osnovne šole

Valentina Bizjak (2015) Vloga muzeja pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone v petem razredu osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2904Kb)

    Povzetek

    Pomembno povezavo z zgodovino in našo preteklostjo imajo muzeji. Ti hranijo in interpretirajo naravno in kulturno dediščino ter prispevajo k njenemu vrednotenju in razumevanju. Ob tem se mi postavlja vprašanje, kako učencem približati zgodovinska dejstva, oddaljena več kot 2000 let? Odgovor se skriva v pedagoških programih muzeja, ki otrokom približajo pomembna zgodovinska obdobja. Omenjeni programi omogočajo aktiven način učenja in izkustven ter doživljajski stik s kulturnozgodovinsko in materialno dediščino. Z magistrskim delom sem raziskovala pedagoško vlogo muzeja in izbranih pedagoških programov Mestnega muzeja Ljubljana pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone v petem razredu osnovne šole. V teoretičnem delu sem predstavila osrednje pojme za samo razumevanje dela, kot so kulturnozgodovinska dediščina, muzej ter izobraževalna vloga muzeja. V nadaljevanju sledi pregled bogate zgodovine mesta Emona, predstavitev Mestnega muzeja Ljubljana in njegovih pedagoških programov za 5. razred. V didaktičnem delu sem pripravila pregled učnih ciljev in predlaganih vsebin iz učnega načrta družba za 5. razred osnovne šole ter jih povezala s pedagoškimi muzejskimi programi. Empirični del sem si zastavila v dveh delih. S prvim delom raziskave sem s pomočjo opazovalnih listov in anketnega vprašalnika za učence ovrednotila izbrane pedagoške programe muzeja pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone za učence 5. razreda, na ravni vodenja in na ravni aktivnosti učencev. Pogled z drugega zornega kota predstavlja intervju z muzejsko pedagoginjo. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev na vseh treh ravneh učenja v muzeju, s strani učencev, učiteljice in kustosinje pedagoginje, pridobila mnenje o sodelovanju muzeja in šole na primeru projekta Muzej v malem.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: Emona, kulturnozgodovinska dediščina, pedagoške vsebine, MGML
    Število strani: 95
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja KerecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10790729)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3217
    Datum vnosa: 11 Nov 2015 10:30
    Zadnja sprememba: 11 Nov 2015 10:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3217

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa