[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba zvezka pri predmetu Družba v 4. in 5. razredu z vidika sodobnega pouka

Ana Kalan (2015) Uporaba zvezka pri predmetu Družba v 4. in 5. razredu z vidika sodobnega pouka. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1828Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu smo raziskovali, kakšen pomen dajejo učitelji zvezku pri predmetu družba v četrtem in petem razredu osnovne šole in v kolikšni meri vsebina zvezka odraža učenca. Pri raziskavi smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno raziskovalno metodo. K raziskavi smo pristopili tako kvantitativno kot tudi kvalitativno. Vzorec učiteljev in učencev je bil namenski, neslučajnostni. Ali zvezek odraža le učenca ali pa ima pri urejenosti vlogo tudi učitelj, smo ugotavljali z analizo in primerjavo zvezkov učencev četrtih razredov v treh šolah v občini Medvode. S pomočjo zvezkov smo poskušali ugotoviti zaznavni tip učenca, ki smo ga nato potrdili ali ovrgli s pomočjo vprašalnika o zaznavnih tipih. Pri anketi za učitelje je sodelovalo 45 učiteljev četrtih in petih razredov iz celotne Slovenije. S pomočjo zvezkov smo ugotovili, da je z zvezkom samim težko določiti zaznavni tip učencev in da so zvezki v veliki meri tako delo učiteljice kot delo učenca, saj v drugi triadi učitelji največkrat posredujejo zapise, ki se jih piše v zvezek. Odgovori na vprašanja v anketnem vprašalniku so pokazali, da je učiteljem pomemben videz zvezka in da učence spodbujajo k urejanju. Nekateri učitelji uporabljajo zvezek za povzemanje snovi iz učbenika, nekateri za zapis podatkov, ki jih učbenik ne vsebuje, nekateri za zapis oziroma izpis podatkov, ki jih v učbeniku ne najdemo, itd.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: Zvezek, zapis, pouk družbe, učni stil, zaznavni stil
    Število strani: 74
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10777417)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3201
    Datum vnosa: 30 Okt 2015 07:43
    Zadnja sprememba: 30 Okt 2015 07:43
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3201

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa