[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovalne učne oblike pri jezikovnem delu pouka slovenščine v osnovni šoli

Alenka Rot Vrhovec (2015) Sodelovalne učne oblike pri jezikovnem delu pouka slovenščine v osnovni šoli. CEPS Journal, 5 (3). str. 129-156. ISSN 1855-9719

[img] PDF
Download (1580Kb)
    [img] PDF
    Download (1550Kb)

      Povzetek

      V učnem načrtu za predmet slovenščina v osnovni šoli je učiteljem priporočeno, da naj poskrbijo za večji delež skupinskega dela med poukom. Ob oblikah učenja, kot je sodelovalno učenje v manjših skupinah ali dvojicah, učenci namreč aktivneje razvijajo sporazumevalno zmožnost. Predstavljeni članek prikazuje rezultate raziskave, s katero smo ugotavljali, ali učitelji od prvega do petega razreda pri jezikovnem pouku izvajajo sodelovalno učenje. Namen članka je ozavestiti in spodbuditi učitelje za pogostejše načrtovanje in izvajanje sodelovalnega učenja.

      Tip vnosa: Članek
      Ključne besede: osnovna šola, slovenščina, jezikovni pouk, učne oblike, sodelovalno učenje
      Povezani naslovi URL:
      URLTip URL
      http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_3/cepsj_5_3_pp_129-155_Rot%20Vrhovec%20ang.pdfDrugo nahajališče
      http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10771273&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
      Ustanova: Univerza v Ljubljani
      Fakulteta: Pedagoška fakulteta
      Oddelki: Oddelek za razredni pouk > Katedra za slovenski jezik in didaktiko slovenskega jezika
      ID vnosa: 3198
      Datum vnosa: 27 Okt 2015 08:44
      Zadnja sprememba: 27 Okt 2015 08:44
      URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3198

      Akcije (potrebna je prijava)

      Pregled vnosa