[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju

Melita Golob (2015) Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (577Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju. Uvodoma je predstavljena zgodovina inštrumenta, njegove zvočne značilnosti in uporaba. V nadaljevanju so predstavljeni glasbeni elementi, ki jih uresničujemo pri glasbenih dejavnostih. To so ton, ritem, melodija, dinamika, tempo, zvočna barva in harmonija. V teoretičnem delu predstavljam didaktične podlage glasbene vzgoje v predšolskem obdobju. V tem okviru predstavljam tudi glasbeno pravljico, ki povezuje glasbene dejavnosti izvajanja, ustvarjanja in poslušanja. V empiričnem delu raziskave sem ugotavljala, kakšni so učinki uporabe cajona na razvoj ritmičnega posluha otrok ter katere prednosti in pomanjkljivosti metodičnih pristopov se kažejo ob uporabi cajona pri glasbeni vzgoji. Zanimalo me je tudi, pri katerih glasbenih dejavnostih bodo otroci pokazali največ interesa za igranje na cajon. V raziskavi je sodelovalo 6 otrok iz Vrtca Ciciban iz starostne skupine pet- in šestletnih otrok. Za raziskavo sem uporabila študijo primera. Pri raziskavi sem se posluževala različnih postopkov, tj. opazovanje z udeležbo, dnevniški zapis, nestrukturirani razgovori. Podatki pa so bili pridobljeni s tehniko opazovanja z udeležbo. Rezultati so pokazali, da so otroci z dejavnostmi vključevanja inštrumenta cajon napredovali v razvoju ritmičnega posluha.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: glasbena vzgoja, predšolsko obdobje, cajon, glasbeni elementi
    Število strani: 62
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara Sicherl KafolMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10757449)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3181
    Datum vnosa: 19 Okt 2015 15:53
    Zadnja sprememba: 19 Okt 2015 15:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3181

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa