[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pa poskusimo!

Nada Razpet in Petra Furlan in Nastja Cotič (2015) Pa poskusimo!. V: Aktivnosti učencev v učnem procesu. Univerzitetna založba Annales, Koper, str. 419-431. ISBN 978-961-6964-29-6

[img] PDF
Download (178Kb)

    Povzetek

    Živimo v mestu ob morju, zato je popolnoma naravno, da se otroci v vrtcu in učenci osnovnih šol že zgodaj srečajo z vodo. Večina se že zgodaj nauči plavati, pri tem pa se igrajo s predmeti, ki plavajo ali potonejo. Pogosto pričakujemo, da nekaterih osnovnih pojmov otrokom in učencem ni treba posebej razlagati ali jih utrjevati. Zdi se nam, da sta jim pojma, kot sta plava ali potone, že ob vstopu v šolo popolnoma jasna. Kaj beseda sama pomeni, otroci vedo, čeprav jih z drugimi besedami ne znajo opisati. Nič drugače ni, če razlago besede plava zahtevamo od študentov (Razpet 2006). Tema plavanje in potapljanje je zahtevna, ker morajo otroci razmišljati o več vplivih hkrati, to je o masi, obliki in lastnosti tekočine, v katero polagamo predmete. Načrtno raziskovanje je torej za to temo nujno.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: fizika, učenje, izkustveno učenje, eksperimentalno delo, plovnost, gostota, masa, prostornina
    Število strani: 666
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953Drugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=280492544&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 3179
    Datum vnosa: 19 Okt 2015 13:44
    Zadnja sprememba: 19 Okt 2015 13:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3179

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa