[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Aktivno učenje - višja raven znanja?

Tomaž Kranjc (2015) Aktivno učenje - višja raven znanja?. V: Aktivnosti učencev v učnem procesu. Univerzitetna založba Annales, Koper, str. 387-402. ISBN 978-961-6964-29-6

[img]
Predogled
PDF
Download (112Kb)

    Povzetek

    Ideja o aktivnem, raziskovalnem izobraževanju je zato najpogosteje vezana na laboratorijsko delo, ki se ga celo integrira v predavanja in ki predavanja tudi poganja. To naj ustvari »okolje za raziskovalno učenje naravoslovja« (»investigative science learning environment«, ISLE), katerega namen je pomagati študentom razumeti, kako je korpus znanja nastajal in kako je zgrajen, ter razvija znanstvene navade razmišljanja (Etkina in Van Heuvelen 2001; Karelina and Etkina 2007). Študentje v laboratorijskih učilnicah sami načrtujejo svoje poskuse, pri čemer posnemajo »znanstvene« postopke in ubirajo lastne poti: iščejo povezave, delajo in testirajo hipoteze, posredujejo ugotovitve, diskutirajo o rezultatih in jih postavljajo pod vprašaj, se odločajo o poteku dela, se navajajo na timsko delo, pišejo poročila itn. ter na vsakem koraku porabijo nekaj časa za osmišljanje (sense-making) svojih akcij in postopkov (Etkina 2010).

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: fizika, učenje, aktivno učenje, naravoslovje, eksperimenti, teorija
    Število strani: 666
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953Drugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=1537775300&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za fiziko in tehniko > Katedra za fiziko in didaktiko fizike
    ID vnosa: 3178
    Datum vnosa: 19 Okt 2015 13:35
    Zadnja sprememba: 19 Okt 2015 13:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3178

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa