[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju

Saša Glažar in Darija Petek (2015) Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju. V: Aktivnosti učencev v učnem procesu. Univerzitetna založba Annales, Koper, str. 403-417. ISBN 978-961-6964-29-6

[img]
Predogled
PDF
Download (123Kb)

    Povzetek

    Spoznanja, da je tradicionalno poučevanje pomanjkljivo z vidika pridobivanja znanstvenega načina razmišljanja, so privedla do razvoja številnih inovativnih pristopov na tem področju. Tako se po vertikali izobraževanja vse bolj uveljavlja tudi učenje z raziskovanjem (Llewellyn 2004).

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: učenje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, zgodnje učenje, osnovnošolski pouk
    Število strani: 666
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953Drugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10755145&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 3176
    Datum vnosa: 19 Okt 2015 13:24
    Zadnja sprememba: 19 Okt 2015 13:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3176

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa