[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop

Vesna Geršak (2015) Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop. V: Aktivnosti učencev v učnem procesu. Koper : Univerzitetna založba Annales, Koper, str. 529-545. ISBN 978-961-6964-29-6

[img]
Predogled
PDF
Download (100Kb)

    Povzetek

    V sodobnih raziskavah je mogoče zaslediti, da nevroznanost pomembno vpliva na spremembe v tradicionalnih pristopih k razumevanju kognitivnega razvoja in ponuja nove teoretične okvire za raziskovanje v kognitivni in razvojni psihologiji (Tancig 2008). Dognanja so neposredno povezana tudi z vzgojo in izobraževanjem. Razsežnosti, ki jih ponujajo izsledki kognitivne znanosti (predvsem nevroznanosti), osvetljujejo tudi pomen vključevanja telesa v proces vzgoje in izobraževanja. Poudarja se povezanost med človekovo telesno oziroma gibalno dejavnostjo in kognicijo.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: ustvarjalni gib kot učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija
    Število strani: 666
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953Drugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=1537777860&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 3175
    Datum vnosa: 19 Okt 2015 13:19
    Zadnja sprememba: 19 Okt 2015 13:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3175

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa