[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Smiselnost uvedbe metode dela s pomočjo živali v vzgojne zavode

Maja Hercog (2015) Smiselnost uvedbe metode dela s pomočjo živali v vzgojne zavode. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (896Kb)

    Povzetek

    Žival je človekov sopotnik že več tisoč let. Skozi zgodovino se je vloga živali spremenila od pomočnika pri delu do sopotnika in družabnika k enakovrednemu partnerju pri terapijah in delu z ljudmi. Vsekakor žival nosi pedagoški in metodični potencial, ki je na področju Slovenije še premalo izkoriščen. V diplomskem delu, se sprašujem, ali bi bila vpeljava metode dela s pomočjo živali smiselna, glede na to, katere izrazite težave in potrebe opažajo vzgojitelji/ce v vzgojnih zavodih. Ugotavljam, ali bi takšna metoda podprla že obstoječe prakse in zapolnila vrzeli, ki se pojavljajo pri delu v vzgojnih zavodih. Pri tem vpeljem nov termin, in sicer metodo dela s pomočjo živali, ki zajema tudi aktivnosti s pomočjo živali; metoda je ciljno usmerjena, vendar ne v klasičnem terapevtskem smislu. Socialni/e pedagogi/nje, pri svojem delu izhajamo iz uporabnika/ce in svoje delo prilagodimo njegovim/njenim interesom, zato me je tudi zanimalo, ali med otroki, ki so nastanjeni v vzgojnem zavodu obstaja želja po stiku z živalmi. Z intervjuji z vzgojiteljicami in skupino otrok, sem tako raziskala, kaj se v vzgojnih zavodih dogaja, ter glede na dobljene podatke ugotovila, na katerih področjih vidim doprinos metode dela s pomočjo živali k delu v vzgojnih zavodih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: metoda dela s pomočjo živali, vzgojni zavodi, aktivnosti in terapija s pomočjo živali, odnos otrok:žival:vzgojitelj/ica, metodika
    Število strani: 34
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nataša Zrim MartinjakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10753609)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3170
    Datum vnosa: 16 Okt 2015 08:15
    Zadnja sprememba: 16 Okt 2015 08:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3170

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa