[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja

Alma Ignjatovič (2015) Odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (966Kb)

    Povzetek

    Na učenje strokovnjaki vse bolj gledajo kot na interaktivni transakcijski proces, ki je odvisen od učenca in učne situacije, predvsem pa od tega, kako so značilnosti učenca in učne situacije med seboj usklajene. Čim manjša je usklajenost med, na primer, učenčevim stilom učenja in učiteljevim stilom poučevanja, tem večja je možnost, da bo prišlo do učnih težav in šolske neuspešnosti. Zato mora biti pouk naravoslovja kakovostno pripravljen in organiziran, učitelj pa strokovno usposobljen in ustrezno motiviran za učni proces. V primeru učenja je vpliv nekognitivnih dejavnikov, vključno z metakognicijo, stališči in prepričanji, izrednega pomena, saj lahko odvračajo interes za učenje in negativno vplivajo na motivacijo, ki je pomemben dejavnik pri napovedovanju učne uspešnosti. Učenca tako lahko mine zanimanje za nadaljevanje učnega procesa, kar navadno spremlja oblikovanje negativnega odnosa do predmeta in lastnih sposobnosti s tega področja. Namen diplomskega dela je predstaviti in analizirati odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja. Glavna raziskovalna vprašanja so, kako ta odnos vpliva na njihov učni proces, kateri dejavniki vplivajo na oblikovanje odnosa do predmeta, kako na njih vpliva odnos staršev in učiteljev ter kaj učence najbolj pritegne k učenju naravoslovja. V empiričnem delu so prikazani izsledki raziskave o odnosu učencev do pouka naravoslovja v prvem in drugem triletju devetletke (raziskava vključuje učence tretjih in petih razredov). V raziskavi je sodelovalo 223 učencev. Podatki so bili zbrani med neposredno vzgojno-izobraževalno prakso.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učenci, učitelj, naravoslovje, odnos učencev do naravoslovja, dejavniki, ki oblikujejo odnos do predmeta
    Število strani: 71
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Iztok DevetakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10750281)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3165
    Datum vnosa: 15 Okt 2015 09:07
    Zadnja sprememba: 15 Okt 2015 09:07
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3165

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa