[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pogostost uporabe pouka na prostem v 1. razredu osnovne šole

Lea Cankar (2015) Pogostost uporabe pouka na prostem v 1. razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1265Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je v teoretičnem delu podrobneje opisan pouk na prostem. Izobraževanje na prostem je tesno povezano s posameznimi področji učenja in razvoja, med drugim podpira otrokovo zaupanje, samospoštovanje in razvijanje samostojnosti, omogoča hitrejše učenje jezika, boljše razumevanje sveta in hitrejši fizični razvoj. Podana so tudi priporočila oziroma smernice pri načrtovanju in izvajanju aktivnosti na prostem. Opisane so prednosti pouka na prostem in težave, na katere lahko učitelj naleti pri izvajanju pouka na prostem. V nadaljevanju je predstavljen pregled učnih načrtov 1. razreda po predmetih in ugotovitve, kako pogosto se v njih pojavlja pobuda za izvajanje pouka na prostem. V empiričnem delu so prikazani rezultati anketnega vprašalnika, s pomočjo katerega smo ugotovili, da učitelji prvih razredov osnovne šole pogosto izvajajo pouk na prostem le pri nekaterih predmetih. Odgovori učiteljev so pokazali, da glede na letno število ur največ ur na prostem izvedejo pri predmetih šport (33,3 %) in spoznavanje okolja (33,1 %), najmanj pa pri predmetu slovenščina (2,9 %). Učitelji menijo, da imajo učenci pouk na prostem raje kot delo v razredu in se zanj najpogosteje odločajo zaradi realne in pozitivne izkušnje učencev, medtem ko se izvajanju pouka na prostem najpogosteje izognejo zaradi organizacijskih težav (zagotavljanje spremstva in varnosti ter vremenskih razmer). Anketirani učitelji, ki izvajajo pouk na prostem, medpredmetno najpogosteje povezujejo spoznavanje okolja in šport.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: pouk na prostem, narava, 1. razred, učni načrt, medpredmetno povezovanje
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10750025)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3164
    Datum vnosa: 15 Okt 2015 09:07
    Zadnja sprememba: 15 Okt 2015 09:07
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3164

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa