[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava koncepta "Igra - gibanje - razvoj" in programa NTC-učenje

Urška Bartol (2015) Primerjava koncepta "Igra - gibanje - razvoj" in programa NTC-učenje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1057Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu podrobneje predstavljamo značilnosti koncepta »igra – gibanje – razvoj« (v nadaljevanju: IGR) in programa NTC-učenje ter ju primerjamo med seboj glede na merila, ki smo jih sami oblikovali. Ob tem ugotavljamo, katere podobnosti in razlike obstajajo med njima ter ali ju je mogoče izvajati hkrati. Cilj diplomskega dela je bil sestaviti merila za primerjavo med konceptom IGR in programom NTC ter ju na podlagi le-teh primerjati s ciljem, ugotoviti, ali lahko dejavnosti NTC-učenja uporabimo v konceptu IGR. S podrobnim pregledom teoretičnih spoznanj o otrokovem razvoju, igri in razmerah na področju slovenskega družbenega koncepta smo opisali značilnosti koncepta IGR in programa NTC-učenje ter preko analize prišli do raziskovalnega problema, ki nas je usmeril v postavitev meril za razločevanje med obema konceptoma in iskanje možnosti za njuno hkratno izvajanje. Uporabili smo deskriptivno metodo dela. Pri iskanju in pregledovanju literature so nam bili v pomoč domača in tuja literatura, internetne strani, delavnice, seminarji in projekti ter tudi lastne izkušnje. Koncept IGR in program NTC-učenje smo primerjali po naslednjih merilih: osnovni podatki, strokovna izhodišča, načrtovane dejavnosti in dnevna rutina. Ugotovili smo, da sta si koncepta podobna v strokovnih izhodiščih in na področju dnevne rutine, precej pa se razlikujeta glede na osnovne podatke in na načrtovane dejavnosti. Ugotovili smo, da bi koncept IGR in program NTC lahko sočasno uporabili pri delu v vrtcu, in sicer tako, da bi elementi programa NTC postali metodične enote pri metodi igre, skozi katero se izvaja koncept IGR.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: razvoj, igra, gibanje, primerjava, koncept »igra – gibanje – razvoj«, program NTC-učenje
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jera GregorcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10742601)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3142
    Datum vnosa: 09 Okt 2015 09:35
    Zadnja sprememba: 09 Okt 2015 09:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3142

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa