[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga mikro eksperimentov pri pouku kemije

Maša Mele (2015) Vloga mikro eksperimentov pri pouku kemije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2462Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu diplomske naloge je bila preučena literatura o pomenu vključevanja eksperimentalnega dela v pouk kemije, predstavljeni so pogoji za izvedbo eksperimentalnega dela, varno ravnanje s kemikalijami in skrb za pravilno odlaganje odpadnih snovi. Glavni poudarek diplomske naloge je na mikro izvedbi eksperimentalnega dela pri pouku kemije, zato je bil preučen, razvoj ideje in različne možnosti izvedbe mikro eksperimentov, vrednotene pa so bile tudi prednosti in pomanjkljivosti, ki jih prinaša v pouk kemije takšna izvedba eksperimentov. V eksperimentalnem delu naloge so bili izbrani trije eksperimenti, ki so primerni za samostojno eksperimentalno delo učencev. Izbrani eksperimenti so bili preizkušeni in nadgrajeni v dveh izvedbah: v običajni (makro) izvedbi in mikro izvedbi. Pri tem je bil poudarek na primerjavi med izvedbama predvsem v smislu spremljanja količine porabljenih kemikalij, stroškov izvedbe, potrebnega časa za izvedbo in dostopnosti laboratorijskega inventarja (v zadostnem številu za samostojno delo učencev v parih). V skladu s cilji učnega načrta za kemijo v osnovni šoli so bile zasnovane učne priprave za učitelja in delovni list za učenca za izvedbo izbranih eksperimentov v obeh izvedbah.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: eksperimentalno delo, makro eksperimenti, mikro eksperimenti, določanje vitamina C, priprava cikloheksena, dokaz nenasičenosti, sinteza aspirina
    Število strani: 32
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Vesna Ferk SavecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10730825)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3120
    Datum vnosa: 30 Sep 2015 11:54
    Zadnja sprememba: 15 Okt 2015 14:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3120

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa